لیست خروجی بارسلونا لیست مازاد بارسلونا

بحران مالی در باشگاه بارسلونا باعث شده است تا این کاتالان ها مجبور شوند ۲۰۰ میلیون یورو معادل ۱۷۸ میلیون پوند از هزینه‌هایش را بکاهد. در این پست از ورزشی می خواهیم نگاهی به لیست خروجی بارسلونا در فصل جاری بیندازیم.

خاویر تباس رئیس لالیگا تذکر می دهد

از قرار معلوم آبی اناری ها با تابستانی رو به رو هستند که نمی توانند خریدی در آن ثبت کنند. زیرا هزینه‌های سنگین باشگاه موجب شده است تا باشگاه در هزینه‌های آینده‌اش با مشکل اساسی برخورد کند. خاویر تباس مدیر اجرایی لالیگا به طور آشکارا از مشکلات مالی این باشگاه انتقاد کرد. و پیشنهاد کرد که آن‌ها باید ۲۰۰ میلیون یورو معادل ۱۷۸ میلون پوند از هزینه‌های‌ خود را کاهش دهند. تباش در این باره گفت: «ما قوانین اقتصادی سختگیرانه ای داریم. در پایان هر پنجره نقل ‌و انتقالاتی به تمام باشگاه‌های لالیگا اعلام می کنیم که حداکثر چقدر می‌توانند خرج کنند. در باره ی بارسلونا اما، آن‌ها باید در هزینه‌ های دستمزد و نقل‌وانتقالات از ۶۵۰ میلیون یورو به ۴۵۰ میلیون یورو کاهش پیدا کنند. لذا بودجه‌شان منهای ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود.»

لیست خروجی بارسلونا | مشکلات عمیق بارسا و فروش بازیکن

این موضوع بر مشکلات مالی عمیقی که بارسلونا با آن دست و پنجه نرم میکند، اضافه می‌کند. با وجود تلاش‌های بی‌ حد و حصر برای جلوگیری از هزینه‌ها، بارسا همچنان در تلاش برای منظم کردن حساب هاست. به نظر می‌رسد فروش بازیکن بهترین و مناسب ترین راه‌حل برای کنترل اوضاع است. و باشگاه ‌های لیگ برتر انگلیس در صف باشگاه هایی هستند که می‌توانند در این موضوع به کمک ‌شان بیایند.

رافینیا در لیست مازاد بارسلونا
رافینیا در لیست مازاد بارسلونا

رافینیا ستاره اسبق لیدز یونایتد که تنها یک سال پیش به نوکمپ آمد، جزو ۱۰ بازیکنی است که ممکن است برای آزاد کردن سرمایه فروخته شود. منچستریونایتد و آرسنال هردو به این وینگر که ۴ گل و ۴ پاس‌گل در این فصل لیگ اسپانیا به ثبت رسانده، علاقه دارند. اما او به اندازه‌ای که انتظار می رفت تأثیر نداشته.  او در ۲۶ سالگی هنوز هم می‌تواند تابستان برای دستمزد مناسب  و در باشگاه خوب، نیوکمپ را ترک کند.

آیا فرانکی دی یونگ از بارسا می رود؟
آیا فرانکی دی یونگ از بارسا می رود؟

ستاره‌های بزرگ دیگری که می توانند برای فروش در دسترس باشند. بارسا تابستان گذشته توانست فرانکی دی‌یونگ را با وجود علاقه جدی یونایتد برای جذب او، نگه دارد. اما اگر بارسلونا به دنبال فروش ستاره‌های خود باشد، یونایتد ممکن است این تابستان بالاخره موفق به خرید او شود.

در این بین گمانه‌زنی ها در رابطه با آینده رابرت لواندوفسکی هم افزایش پیدا کرده است. این مهاجم لهستانی تابستان گذشته یکی از خرید های بزرگ بلوگرانا بود. اما پس از این که خبر رسید ژاوی سرمربی تیم انگیزه‌اش قبل از سفر تیم برای دیدار لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد را به چالش کشیده است، تردیدهایی در مورد آینده‌اش پیدا شد.

تردید بزرگ درباره ی آینده بارسلونا
تردید بزرگ درباره ی آینده بارسلونا

دیگر چه بازیکنانی ممکن است بارسلونا را ترک کنند؟

بعضی از بازیکنان قرضی بارسلونا در تیم های دیگر هم می‌توانند در مسیر درب خروجی باشند. بازیکنانی نظیر ساموئل اومتیتی، کلمان لانگله، الکس کویادو و سرجینیو دِست احتمالاً برای جدایی دائمی آماده هستند.

شایعات اخیر هم حاکی از انتقال آنسو فاتی به لیگ برتر انگلیس است. این بازیکن ۲۰ ساله که به کرات با آسیب‌دیدگی های مختلف دست و پنجه نرم کرده است. به‌دلیل حضور طولانی ‌مدتش روی نیمکت با مشکل مواجه شده است. و این موضوع می‌تواند به نقع هردو طرف باشد که تابستان پیش رو در تیمی دیگر کارش را ادامه دهد.

همچنین گمانه ‌زنی‌هایی وجود دارد پیرامون اینکه گاوی ۱۸ ساله بازیکن با استعداد بارسلونا می‌تواند گزینه‌ای برای باشگاه‌هایی باشد که به‌دنبال خرید او هستند. این هافبک باهوش می‌تواند هزینه زیادی را از دوش بارسا کاهش دهد. و باشگاه هم به‌ دلیل سقف دستمزد لالیگا نتوانسته نام او را به‌عنوان بازیکن تیم اصلی ثبت کند. موضوعی که آینده‌اش را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

فران تورس ستاره 2 سال قبل منچسترسیتی که ۲۳ ساله است هم نامش با باشگاه آرسنال مرتبط شده و ممکن است راهی این تیم لندنی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *