لیست خرید چلسی برای ژانویه 2024

تقریباً زمان آن فرا رسیده است که چلسی چند فوتبالیست دیگر بخرد. در این پست لیست خرید چلسی برای ژانویه 2024 را مرور می‌کنیم.

خلاصه

چلسی به دنبال یک مهاجم جدید با ویکتور اوسیمن در میان اهداف اصلی است.

آبی ها همچنین خواهان یک دروازه بان جدید، مایک میگنان هستند.

مائوریسیو پوچتینو در حال حاضر حمایت قابل توجهی در بازار نقل و انتقالات دریافت کرده است.

لیست خرید چلسی برای ژانویه 2024

به گزارش ورزشی, تیم مائوریسیو پوچتینو پیشرفتی را که هواداران در نیم فصل اول سرمربیگری او انتظار داشتند، نداشته‌اند و مصدومیت‌ها به این معناست که تیم به نوعی در بخش هایی باریک به نظر می‌رسد.

ایده صعود به لیگ قهرمانان اروپا با تلاش آبی‌ها برای تثبیت جایگاه در نیمه بالای جدول لیگ برتر، غیرممکن به نظر می‌رسد. در آغاز سال 2024 به پوچتینو فرصت داده خواهد شد تا تیم مدنظر خود را بسازد. اما او ممکن است بخواهد چند بازیکن جدید این روند را آغاز کنند.

این پست بازیکنانی که چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2024 به دنبال آن‌هاست و بازیکنانی که تاکنون به آنها لینک شده‌اند را آورده‌ایم.

دفاع راست

دفاع راست

عجیب به نظر می‌رسد که چلسی به یک مدافع راست دیگر با ریس جیمز و مالو گوستو در این باشگاه نیاز دارد. اما مصدومیت‌های مکرر این دو به این معنی است که اکسل دیاسی مجبور است به بازی‌های گسترده ادامه دهد. این مانع از عمق بازی دفاع میانی شده است که چندان مفید نیست.

با توجه به اینکه جیمز برای یک دوره مصدومیت طولانی مدت دیگر کنار رفته است، ورودی جدید به جناح راست دفاع برای چلسی بسیار مهم است. این به پوچتینو اجازه می‌دهد تا مجبور نباشد از بازیکنان خارج از موقعیت استفاده بکند.

اهداف کلیدی

نام متی کش به عنوان یک هدف بالقوه دفاع راست برای چلسی مطرح می‌شود. اگرچه استون ویلا در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد. این ملی پوش لهستانی احتمالاً پس از بازگشت جیمز از مصدومیت از او عقب خواهند ماند.

مهاجم

مهاجم

با کنار گذاشتن شواهد فعلی، تعداد کمی پیش بینی می کنند که نیکلاس جکسون بتواند به مهاجمی پرکار تبدیل شود که چلسی برای رهبری خط خود نیاز دارد. هفت گل او در لیگ برتر آمار ضعیفی نیست. اما لازم به یادآوری است که سه گل او در آن پیروزی احمقانه 4-1 مقابل تاتنهام به ثمر رسید. یعنی بازی‌ای که احتمالاً باید حدود 6 گل می‌زد.

آرماندو بروخا اکنون آماده است و کمی فشار بیشتری به مهاجم سنگالی وارد می‌کند. اما مهاجم دیگری که می‌تواند برای سال‌های آینده گل بزند، در فهرست آرزوهای چلسی قرار دارد.

اهداف کلیدی

اکثر مهاجمانی که به چلسی علاقه دارند در بازار تابستان خریدهای عملی‌تری خواهند داشت. اما لائوتارو مارتینز و ویکتور اوسیمن از اینتر – که به تازگی قرارداد جدیدی با ناپولی امضا کرده است – هر دو مورد توجه آبی‌ها قرار گرفته‌اند.

بنجامین سسکو بازیکن آر بی لایپزیگ نیز در استمفوردبریج مورد تحسین قرار می‌گیرد. چلسی می خواهد در آینده نزدیک این بازیکن شود. این در حالی است سانتیاگو خیمنز از فاینورد تقریباً در رادار تمام باشگاه های بزرگ اروپا قرار دارد.

زمان زیادی تا بازگشت ایوان تونی برای برنتفورد نمی‌گذرد. او ممکن است فوراً توسط چلسی جذب شود. البته منچستریونایتد نیز به دنبال این مهاجم انگلیسی است. گزینه‌های زیادی وجود دارد. اما چلسی نیاز به ریخت و پاش بیش‌تری دارد.

دروازه‌بان

دروازه‌بان

وضعیت دروازه‌بانی در چلسی در این فصل غیرمعمول بوده است. خرید روبرت سانچز خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد. در حالی که او مطمئناً عملکرد فاجعه باری نداشته است، بسیاری فکر می‌کنند که او راه‌حل بلندمدت در دروازه نیست.

به همین دلیل، چلسی در حال ارزیابی انواع مختلف دروازه‌بانان در بازار است که برخی از آنها نسبت به دیگران قابل دستیابی‌تر هستند. دروازه‌بان‌های خوب مانند گذشته ارزان نیستند. اما هنوز موارد خوب زیادی در دسترس هستند.

اهداف کلیدی

هدف واقعا جاه طلبانه مایک ماینان از آث میلان است. بازیکنی که بی وقفه توسط باشگاهش مورد تحسین قرار می‌گیرد. آنها نمی‌توانند در سطح مالی با تیم‌های لیگ برتری رقابت کنند. بنابراین یک پیشنهاد به اندازه کافی بزرگ پذیرفته می‌شود.

گزینه‌های دست یافتنی‌تر را می توان در لالیگا پیدا کرد. بخشی که چلسی اخیراً در جستجوی شماره یک جدید جستجو کرده است. گیورگی مامرداشویلی و اونای سیمون هر دو در بازی اخیر زیر نظر آبی پوشان بودند.

خرید یک دروازه بان برتر جدید تنها نیم فصل پس از ورود سانچز ممکن است کمی ظالمانه باشد، اما چلسی همیشه در مورد تیم سازی با کسی شوخی نداشته است.

Pooria
28 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *