مصدومیت دوباره نادال / رافا نادال در اوپن استرالیا شرکت نمی‌کند

با مصدومیت دوباره نادال، پادشاه تنیس خاکی در اوپن استرالیا غایب است. اما تنیسور اسپانیایی از چه مصدومیتی رنج می برد؟

مصدومیت دوباره نادال

به گزارش ورزشی، رافا نادال پس از مصدومیتی که روز جمعه در بریزبن در بازی یک چهارم نهایی مقابل جردن تامپسون رخ داد، اعلام کرد که او در مسابقات آزاد استرالیا بازی نخواهد کرد.

«سلام به همه، در آخرین مسابقه‌ام در بریزبن، من یک مشکل کوچک روی یک عضله داشتم که باعث نگرانی من شد. وقتی به ملبورن رسیدم این شانس را داشتم که MRI انجام دهم. ظاهراً یک عضله کوچک پار کردم،.» نادال گفت: دوباره در همان قسمتی که مصدوم شدم و این خبر خوبی است.»

«در حال حاضر من آماده نیستم تا در مسابقات 5 ستی در حداکثر سطح نیاز شرکت کنم. من به اسپانیا برمی گردم تا پزشکم را ببینم. و کمی درمان و استراحت کنم. در طول سال برای این بازگشت بسیار سخت کار کرده‌ام. همانطور که همیشه ذکر کردم هدف من این است که در 3 ماه آینده در بهترین سطح خود باشم.

با وجود خبر غم انگیزی که برای من وجود دارد که نمی‌توانم در مقابل تماشاگران ملبورن بازی کنم، این خبر خیلی بدی نیست. همه ما نسبت به تحولات فصل مثبت باقی می‌مانیم.

من واقعاً دوست داشتم اینجا در استرالیا بازی کنم و این شانس را داشتم که در چند مسابقه بازی کنم که باعث خوشحالی و مثبت شدن من شد. با تشکر از همه برای حمایت و به زودی شما را می بینم! رافا .”

تمرکز روی خاک

تمرکز روی خاک

نادال که پس از سه بازی خوب در بریزبن بازگشت باشکوهی داشت، امید خود را به رسیدن به آمادگی کامل در تور خاکی اروپا، روی سطحی کمتر تهاجمی نسبت به مسابقات هاردکورت، بالا نگه است.

زمینی که محل خاص ترین تورنمنت‌های دوران حرفه ای او بوده و بیشترین موفقیت ها را داشته است. مانند مونت کارلو، بارسلونا، موتوآ مادرید اوپن، رم و رولان گاروس.

دو ماه بعد، همان امکانات اوپن فرانسه میزبان مسابقات تنیس بازی های المپیک پاریس (27 ژوئیه تا 4 آگوست) خواهد بود. حضور نادال تضمین شده است زیرا او با یک رتبه محافظت شده (9) وارد خواهد شد.

3 مارس در لاس وگاس

نادال قرار است 3 مارس در بازی نمایشی در لاس وگاس مقابل کارلوس آلکاراز بازی کند که از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بزرگ روی خاک رس (26 مه تا 9 ژوئن) همان چیزی است که با حروف بزرگ در نقشه راه تنیس باز، 14 بار قهرمان مسابقات بین المللی فرانسه مشخص شده است.

Pooria
7 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *