مقاومت مسی در برابر یادگیری زبان انگلیسی شکست

مقاومت مسی در برابر یادگیری زبان انگلیسی شکست

طبق گزارش ورزشی لیونل مسی، نامی که در دنیای فوتبال به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود، اینبار با یک حقیقت عجیب و غیرمنتظره مورد توجه قرار می‌گیرد؛ او حاضر است به انگلیسی حرف بزند! این اتفاق عجیب در طول حضور مسی در MLS رخ داده است. این خبر افراد زیادی را متعجب کرده است.

لیونل مسی، در طول حرفه‌اش بیشتر با زبان مادری خود، یعنی اسپانیایی، صحبت می‌کرد. اما با ورود به تیم اینترمیامی و ملاقات با بازیکنان جدید، مسی مجبور به استفاده از زبان انگلیسی برای ارتباط شد. جولیان گرسل، یکی از هم‌تیمی‌های مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه اخیر از توانایی مسی در ترکیب اسپانیایی و انگلیسی در حین مکالمه‌ها سخن گفت.

مقاومت مسی در برابر یادگیری زبان انگلیسی شکست
مقاومت مسی در برابر یادگیری زبان انگلیسی شکست

حرف های گرسل در این باره

گرسل در مورد تور پیش‌فصل تیم در پادکست بازیکن/مربی اظهار کرد: “لحظاتی داشتیم که باعث خنده شد و مسی اغلب با من صحبت نمی‌کرد. او همیشه نصف حرف‌هایش را به زبان اسپانیایی می‌گفت و من می‌فهمیدم چه می‌گوید. یک بار او به پیش من آمد و انگلیسی حرف زد. این برای من تجربه جالبی بود، زیرا این اولین بار بود که او با من به انگلیسی حرف می‌زد.”

به نظر می‌رسد که مسی در حین بازی‌ها نیز از زبان انگلیسی استفاده می‌کند؛ چیزی که برای او که خودش خجالتی به ندرت به زبانی غیر از اسپانیایی حرف می‌زند، مورد توجه قرار می‌گیرد. این اقدام او نشان می‌دهد که مسی علاوه بر مهارت‌های فوتبالی بالا، توانایی برقراری ارتباط در محیط تیمی را نیز دارا است.

با حضور مسی، تیم اینترمیامی در فصل MLS و جام قهرمانان کونکاکاف عملکرد برجسته‌ای داشته و به نقطه اوج رسیده است.

به نظر می‌رسد که مسی با گسترش دایره زبانی خود به‌عنوان یک بازیکن بین‌المللی، علاوه بر افزایش ارتباط با هم‌تیمی‌های جدیدش، توانایی بیشتری در فهمیدن استراتژی‌ها و دستورات مربیان خود نیز دارا خواهد بود. این امر می‌تواند به بهبود عملکرد و موفقیت اینترمیامی در رقابت‌های آینده کمک کند و به او امکان پیشرفت بیشتر در عرصه بین‌المللی فراهم کند.

sajjad
4 مارس 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *