زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی

مقصد احتمالی زین الدین زیدان کدام تیم است؟ به گزارش برخی رسانه های اروپایی به نظر می رسد. دوران حضور دیدیه دشان مربی تیم ملی فرانسه بر روی نیمکت قطعی و ادامه دار خواهد بود. و به همین منظور زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی باید به فکر مربیگری در سطح باشگاهی باشد. و قید نیمکت تیم ملی کشورش را بزند.

باشگاه های زیادی به عنوان مقصد مربیگری زین الدین زیدان افسانه ای مطرح شده است. اما باید دید تصمیم قطعی و نهایی این فوق ستاره چیست. نشریه اکیپ فرانسه ادعا می کند که زین الدین زیدان طی ماه های آینده با قراردادی به عضویت باشگاه مطرح شهر تورین، یوونتوس ایتالیا در می آید. و بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مکس آلگری، مربی فعلی حال حاضر باشگاه یوونتوس ایتالیا تا سال 2025 میلادی با این تیم قرارداد دارد. اما آینده او با توجه به استعفا و کناره گیری اعضای هیات مدیره از جمله آندره آ آنیلی در هفته های گذشته در هاله ای از شک و ابهام قرار بگیرد.

دیدیه دشان مربی فعلی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان مربی فعلی تیم ملی فرانسه

در حقیقت مکس آلگری، مربی سرشناس ایتالیایی یووه، پشتیبان و حامی خود را در این باشگاه از دست داده است. و در صورت کسب نتایج ضعیف در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا، جایگاه خود را از دست خواهد داد.

البته گمانه زنی هایی هم وجود دارد. در رابطه با زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی دنیای فوتبال، این که به نظر می رسد. انتخاب سریع در دستور کار وی نمی باشد. و دنبال باشگاه خاصی مثل یوونتوس نیست. زین الدین زیدان به مرور زمان ارزیابی خود را انجام می دهد. و در ماه های آینده تصمیم خود را می گیرد و این انتخاب را علنی خواهد کرد.

نظر نشریه اکیپ فرانسه درباره آینده زین الدین زیدان

زین الدین زیدان ملقب به زیزو، ترجیح می دهد که آینده ورزشی و فعالیت خود را در کشوری ادامه دهد و بگذراند که آن کشور را به خوبی بشناسد و در آنجا زندگی کرده باشد. بنابراین کشور ایتالیا و باشگاه بزرگ یوونتوس در فهرست نهایی او قرار خواهد داشت و ممکن است با خبر انتقال او به یووه شاهد بمب نقل و انتقالاتی باشیم.

عقیده زین الدین زیدان درباره تیم باشگاهی مطرح کشورش

زین الدین زیدان، اسطوره پیشین تیم های یوونتوس ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا معتقد است که مربیگری روی نیمکت پاری سن ژرمن فرانسه زیاد جذاب و موفقیت آمیز نیست چون این تیم از ساختار محکمی شکل نگرفته و میلی به مربیگری در این تیم ندارد. به همین دلیل بعید است آینده من در این باشگاه فرانسوی باشد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
22 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *