مهاجم ایران برای جام جهانی 2026

دپارتمان ضربه زدن در فوتبال اهمیت زیادی دارد و مهاجمانی که وظیفه دارند دروازه را پیدا کنند و تیم های خود را به سمت پیروزی هدایت کنند. در ایران، نسل جدیدی از مهاجمان در حال ظهور هستند که آماده هستند تا اثر خود را در ورزش بگذارند. بیایید نگاهی دقیق تر به این استعدادهای امیدوارکننده برای مهاجم ایران برای جام جهانی 2026 بیندازیم:

1. سردار آزمون (29)

شجاعت سردار آزمون در مقابل دروازه غیر قابل انکار است. او در دوران حضورش در قطر با 51 گل ملی از کریم باقری پیشی گرفت و عنوان دومین گلزن تاریخ ایران را از آن خود کرد. با بازگشت آزمون به رم، او قصد دارد به پیشرفت خود ادامه دهد، امیدوار است که درس های ارزشمندی را جذب کند و تحت هدایت تیم خود پیشرفت کند.

مهاجم ایران برای جام جهانی 2026
مهاجم ایران برای جام جهانی 2026

2. رضا اسدی (28)

رضا اسدی یک گلزن ثابت در لیگ برتر ایران بوده و خود را به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال ایران معرفی کرده است. علیرغم انتظارات زیاد هواداران، زمان بازی اسدی در دوحه کمتر از حد انتظار بود.

3. مهدی طارمی (31)

حضور مهدی طارمی در اینترمیلان انتظارات را برای عملکرد او در فوتبال ایتالیا افزایش داده است. حضور او در کنار سردار آزمون، گزینه‌های ضربه‌گیر ایران را بیشتر تقویت می‌کند و زمینه را برای حضور دو تیم قدرتمند در جام ملت‌های آسیا 2027 فراهم می‌کند.

مهدی طارمی مهاجم تیم اینتر
مهدی طارمی مهاجم تیم اینتر

4. شهریار مغانلو (29)

شهریار مغانلو که اغلب از او به عنوان آقای گل فوتبال ایران یاد می شود، در دوران فوتبالش با سپاهان اوج و فرودهایی را تجربه کرده است. علیرغم تلاش هایش، او نتوانست در طول رقابت های قطر در تیم ملی حضور پیدا کند.

5. شهاب زاهدی (28)

بازی های گذشته شهاب زاهدی در لیگ اوکراین باعث شد تا در تیم ملی ایران حضور داشته باشد. با این حال زاهدی از زمانی که با پرسپولیس به فوتبال ایران بازگشته است، هنوز فرم قبلی خود را تکرار نکرده است و همین امر باعث ایجاد تردید در مورد آینده او در تیم ملی شده است.

6. محمد آزادی (24)

گلزنی های محمد آزادی برای آلومینیوم اراک باعث شهرت گسترده او شد. با وجود اینکه از او به عنوان یک سرمایه بالقوه برای تیم ملی یاد می شود، دعوت نشدن او و سپس انتقال او به نساجی قرن نشین، آینده او در تیم ملی را با تردید مواجه کرده است.

7. کسری طاهری (17)

کسری طاهری، ستاره نوظهور دیار یاسوج، با بازی هایش در تیم جوانان فولاد مبارکه سپاهان و تیم ملی جوانان ایران مورد توجه قرار گرفته است. گل به یاد ماندنی او در مقابل برزیل در جام جهانی زیر 17 سال، پتانسیل او را به عنوان یک احساس خیره کننده آینده نشان می دهد.

8. کاوه ظهیرالاسلام (21)

کاوه ظهیرالاسلام، ایرانی-آمریکایی تبار، تجارت خود را با سنت ترویدن در بلژیک انجام می دهد. اسلام با 5 گل در 13 بازی، توانایی گلزنی خود را به نمایش گذاشته و به گزینه های ضربه زننده ایران عمق بخشیده است.

9. دنیس اکرت (27)

دنیس اکرت با داشتن تابعیت ایرانی در فوتبال اروپا نامی برای خود دست و پا کرده است. رکورد قابل توجه گلزنی او با یونیون سن گیلوای بلژیک، او را به عنوان یک چهره کلیدی در زرادخانه ضربه زننده ایران قرار می دهد.

10. سعید سحرخائزان (20)

حضور سعید سحرخائزان در اردوی تیم ملی امیر قلانویی پتانسیل های او را برجسته کرد. اگرچه او به سختی انتخابی برای جام ملت‌های 2023 را از دست داد، اما سحرخایزان همچنان یک چشم‌انداز امیدوارکننده برای رقابت‌های آینده تیم ملی است.

در خاتمه، دپارتمان ضربه زننده ایران دارای طیف متنوعی از استعدادهاست و بازیکنانی مانند سردار آزمون، مهدی طارمی و کسری طاهری در هدایت این تیم قرار دارند. از آنجایی که این افراد همچنان به ارتقای مهارت‌های خود و نشان دادن نشان خود در مسابقات داخلی و بین‌المللی ادامه می‌دهند، آینده فوتبال ایران را به نمایش می‌گذارند و می‌خواهند سهم قابل توجهی در صحنه جهانی داشته باشند.

Hesam
13 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *