نحوه اشنایی جورجینا و رونالدو

نحوه اشنایی جورجینا و رونالدو ، کریستیانو رونالدو بازیکن ستاره فوتبال دنیا به همراه همسرش جورجینا رودریگز و فرزندانش زندگی لوکس و لاکچری را دارند. آنها چند سال پیش باهم در یک فروشگاه آشنا شدند. در این مطلب از سایت ورزشی به نحوه آشنایی جورجینا و رونالدو می پردازیم. اگر واقعا کنجکاو شدید که رونالدو چگونه با جورجینا اشنا شد در ادامه حتما با ما همراه شوید.

 

نحوه آشنایی رونالدو و جورجینا:

جورجینا رودریگز درباره آشنایی خودش و مشکلات زیادی که قبل از آشنا شدن با کریس در زندگی داشت صحبت هایی را انجام داد. در ادامه داستان آشنایی رونالدو و جورجینا را باهم می خوانیم. جورجینا فروشنده یک مغازه در اسپانیا بود. خانمش درباره نحوه آشنایی اش با کریس گفت که تمام ملاقات ما در یک فروشگاه اتفاق افتاد در یک پنجشنبه در فصل تابستان که من در فروشگاه گوچی کار می کردم.

ساعت 5 باید می رفتم و یکی از همکارانم با من تماس گرفت که نیم ساعت بیشتر در این فروشگاه بمانم تا با مشتری جدیدی ملاقات داشته باشم زمانی که از داخل فروشگاه خارج می شدم. مردی قد بلند و خوش استایل با قد 180 سانتی متری با یک پسر و دوستانش که همراه او بودند وارد مغازه شدند. او بسیار خوشتیپ بود و من بسیار خجالتی بودم. حتی نمی توانستم نگاهش کنم واقعا نمی دانم چه بلایی سرم آمده است. حتی ویدیوهایی از جورجینا منتشر شد که نشان میداد خانمی که قبلا در گوچی کار می کرده است حالا از این فروشگاه لاکچری خرید می کند. خب تا اینجا متوجه شدید که آشنایی رونالدو و جورجینا چگونه صورت گرفته است. پس در ادامه با ما همراه شوید.

 رابطه عاشقانه جورجینا و کریس:

رونالدو و جورجینا حدوا سه سال باهم ارتباط داشتند. رابطه عاشقانه آنها زمانی شروع شد که جورجینا فروشنده گوچی بود و در این فروشگاه نیز کریس را ملاقات کرد. اولین ملاقات آنها زمانی بود که رودریگز در این فروشگاه کار می کرده است. چند روز دیگر نیز با رونالدو در یک محیط آرام و خلوت تر و خارج از محیط کار هم صحبت شد. آنها در یک نگاه عاشق هم شدند. ستاره پرتغالی وقتی در رابطه عاشقانه با جورجینا بود تنها یک فرزند پسر بنام جونیور داشت.

اما حالا آنها سه فرزند دارند. رونالدو همیشه از علاقه اش به همسرش می گوید و همه جا حتی در ریاض و تورین نیز او را با بچه هایش به همراه دارد. جورجینا صبح ها از خواب بیدار می شود و خودش را وقف بچه هایش می کند. با آنها بازی می کند و به رشد آنها کمک زیادی می نماید. بعد از ناهار و کمی استراحت به سالن بدنسازی می رود و کمی تمرین می کند. قبل از خواب هم دوست دارد با خانواده اش فیلم ببیند. همیشه علاقه زیادی دارد که در کنار نامزدش حضور داشته باشد. از زندگی در کنار کریس لذت می برد. حتی برای تماشای مسابقات نیز نمی تواند از کریس دور بماند و به استادیوم می رود تا بازی های شوهرش را از نزدیک ببیند.

نحوه اشنایی جورجینا و رونالدو را در بالا خوانده اید و متوجه این موضوع شده اید که جورجینا قبلا یک زندگی کاملا ساده ای داشت و بعد از آشنایی با رونالدو زندگی اش کامل تغییر پیدا کرد.

آشنایی رونالدو و جورجینا

خواستگاری جورجینا از رونالدو

جورجینا همیشه اعتراف کرده که دوست دارد کریس بلاخره از او خواستگاری کند و ازدواج آنها رسمی شود. اگر کریس از او خواستگاری کند قطعا جوابش بله است. رودریگز نامزد ستاره پرتغالی فوتبال در مستند زندگی اش در نتفلیکس بیان داشت که مشتاق خواستگاری رونالدو از او است. خانم جورجینا نامزد کریس قبل از اینکه با این ستاره فوتبال دنیا آشنا شود و باهم قرار بگذارند، حتی در یک انباری شهر مادرید زندگی می کرده است.

جورجینا در دوران نوجوانی اش به تنهایی از شهر پیرنه خاکا به پایتخت اسپانیا آمد و در کار فروشندگی مغازه ای مشغول شد تا خرج زندگی اش را خودش در بیاورد. همیشه از زندگی سخت و طاقت فرسای خود می گوید. او همیشه بیان داشت که بعد از آشنایی با کریس از عرش به فرش رسید. حتی در این باره بیان داشت که: زمانی که به مادرید آمدم زندگی وحشتناکی داشتم. باید از آپارتمان های زیادی دیدن کنم تا بتوانم با ماهی 250 پوند توانایی پرداخت اجاره را داشته باشم. اما در نهایت یک انباری در این شهر پیدا کردم و در آن ساکن شدم تابستان هایی بسیار گرم و زمستان سرد و یخی را تجربه می کردم. کریس زندگی مرا تغییر داد.

جورجینای 29 ساله بعد از بارداری و زایمان هنوز به طور رسمی با کریس ازدواج نکرده است. جورجینا هنوز منتظر خواستگاری رونالدو است.

 

تولد رونالدو برای جورجینا

کریس رونالدو که به عنوان بازیکن باشگاه النصر در سال 2023 با یک رقم سنگین به عربستان سعودی رفت. در این سفر یک فصلی فوتبالی که جورجینا و فرزندانش نیز همراهش بودند و باید خود را برای زندگی در آسیا آماده می کردند. آنها در شهر ریاض و در یکی از مجلل ترین و لوکس ترین خانه ها ساکن شدند. جورجینا نیز حالا به ریاض عادت کرده است و کریس نیز برای تولد او سنگ تمام گذاشت. زندگی و حواشی این زوج همیشه مورد توجه رسانه های دنیا بوده است. جورجینا 29 ساله شد و رونالدو یک جشن فوق لاکچری برای نامزدش در کشور عربستان گرفت. یک دسته گل بزرگ همانند پروانه برایش تدارک دید و نامزد آرژانتینی خود را سوپرایز کرد.

سورپرایز رونالدو برای جورجینا

سورپرایز رونالدو برای جورجینا

کریس رونالدو جدیدا در باشگاه النصر عربستان حضور پیدا کرده است. او با خانواده اش در ریاض سعودی حضور و سکونت دارد. آنها در یکی از مجلل ترین مکان های شهر ساکن شده اند. جورجینا که تولدش بود و نامزدش نیز حسابی یک سوپرایز ویژه برایش تدارک دید.

همچنین تولد پارسال جورجینا رودریگز نیز با سوپرایز خاص کریس همراه بود. رونالدو به عنوان هدیه کادویی خیره کننده به او داد. نمایش لیزری جذاب صورت جورجینا بر روی نمای برج خلیفه دوبی بود. ستاره دنیای فوتبال هزاران پوند صرف نورپردازی لیزری این صحنه برای رودریگز کرد.

رونالدو پستی را در اینستاگرامش منتشر کرده که چهره ی این مدل اسپانیایی را که بر روی برج خلیفه نقش بسته نشان می دهد. در پایان این نورپردازی لیزری این کلمات روی برج ظاهر می شوند: «Happy Birthday Geo».

 

جورجینا و کریس در اوایل رابطه:

جورجینا در یک مستند بیان داشت که در اوایل رابطه اش با کریس گاهی در عمارت او گم می شود و باید 6 ماه زمان می برد تا به بزرگی این عمارت عادت کند. حتی گاهی می خواست به آشپزخانه برای خوردن آب و غذا برود نمی دانست که باید از کدام طرف برود. بعضی وقت ها نیز باید نیم ساعت برای پیدا کردن اتاق پذیرایی رفت و آمد می کرد. خانه ای بسیار بزرگ که هیچ وقت رودریگز فکرش را نمی کرد روزی در این خانه زندگی کند.

کریس و نامزدش تقریب 5 سال است که باهم در رابطه هستند. کریستیانو رونالدو جزو برترین بازیکنان تاریخ پرتغال است و می خواهد به زودی ازدواجش را رسمی کند. البته ممکن است این اتفاق تا یک سال دیگر بیافتد. ماجرای آشنایی رونالدو و جورجینا را در بالا خوانده اید و متوجه شدید که این دو واقعا عاشقانه همدیگر را دوست دارند.

رونالدو چگونه با جورجینا اشنا شد

جورجینا و رونالدو در استخر

کریس رونالدو بازیکن فوق ستاره پرتغال و جورجینا همیشه در کنار هم مشاهده می شوند. آنها لحظات خوش زندگی شان را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. حتی وقتی درون آب و استخر برای ریلکس کردن باشند. جدیدا عکس هایی از این دو بیرون آمده که در یک استخر در حال ریلکس کردن هستند.

جورجینا و رونالدو در استخر

 

مصاحبه رونالدو درباره جورجینا

رونالدو همیشه در مصاحبه هایش از جورجینا تشکر می کند و می گوید عشق او در زندگی است و قصد دارد که به زودی با او رسما ازدواج کند. او می گوید که جورجینا به من خیلی کمک می کند. البته من عاشقش هستم. مطمئنا روزی باهم ازدواج خواهیم کرد. حتی این رویای مادرم نیز هست. قلب من برای او می تپد و قلبش نیز برای من می تپد.

ماجرای آشنایی رونالدو و جورجینا

کریس از رابطه خصوصی اش با رودریگز بسیار رضایت دارد. حتی در مصاحبه ای با پیرس مورگان در تلویزیون ITV بیان داشت که لذت گل زدن در یونتوس قابل مقایسه با هم خوابگی با جورجینا نیست و اصلا این دو باهم قابل قیاس نیستند. رونالدو جوئی را نخستین بار در فروشگاه گوچی دید و اتفاق خاصی بین آن دو رخ داد. عشق در نگاه اول بود. جئو مادر فرزندانم است و من واقعا به او علاقه زیادی دارم. او بخشی از وجودم است. خیلی به من کمک کرد. او عشق من و دوستم می باشد. من در موارد زیادی با او درد دل می کنم. وقتی مورگان در مورد ازدواج احتمالی آنها به رونالدو فشار آورد، CR7 جواب داد: یک روز. قطعا یک روز باهم ازدواج خواهیم کرد. از آرزوهای مادرم هم هست. پس چرا که نه؟

نظر شما درباره نحوه اشنایی جورجینا و رونالدو چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها درج نمایید. آیا بلاخره این دو زوج موفق به ازدواج رسمی می شوند؟

1 دیدگاه در “نحوه اشنایی جورجینا و رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *