نگرانی بارسلونا از مصدومیت دوباره پدری

ستاره‌ جوان بارسلونا اخیر مجدداً مصدوم شده است. نگرانی بارسلونا از مصدومیت دوباره پدری و موضوعی که باید جدی‌تر گرفته شود.

خلاصه

پدری در اوایل این ماه با یک آسیب عضلانی خفیف مواجه شد.

انتظار می رفت هافبک در اوایل ژانویه بازگردد. اما اکنون با یک دوره طولانی‌تری مواجه است.

بارسلونا بخش پزشکی خود را به دلیل مبارزات مداوم او بررسی خواهد کرد.

نگرانی بارسلونا از مصدومیت دوباره پدری

نگرانی بارسلونا از مصدومیت دوباره پدری

به گزارش ورزشی بارسلونا نگران است که مصدومیت اخیر پدری او را یک ماه دیگر از میادین دور نگه دارد. این باعث می‌شود او از سوپرکاپ اسپانیا دور بماند.

پدری در 19 دسامبر با «مصدومیت خفیف عضلانی» مواجه شد. او پیروزی 3-2 مقابل آلمریا و همچنین بازی دوستانه مقابل کلاب آمریکا را از دست داد. اما ابتدا انتظار می‌رفت که او به موقع برای دیدار نیمه نهایی با اوساسونا در ژانویه بازگردد.

با این حال، موندو دپورتیوو اعلام کرد که نگرانی‌های جدیدی در مورد آمادگی جسمانی پدری وجود دارد. کادر پزشکی انتظار ندارند هافبک قبل از پایان ژانویه بازگردد.

بارسلونا در 4 ژانویه به مصاف کارفرمایان سابق پدری، لاس پالماس می رود. این تیم همچنین یک مسابقه کوپا دل ری با بارباسترو دارد تا قبل از رفتن به سوپرکوپا منتظر آن باشد. اما به نظر می‌رسد که پدری آن بازی‌ها را از دست خواهد داد.

بازگشت در پایان ژانویه همچنین پدری را برای بازی‌های لالیگا با رئال بتیس، ویارئال و اوساسونا دور نگه می‌دارد. آلاوس در هفته اول فوریه حریف بارسلونا خواهد بود.

مشکلات و مصدومیت‌های ادامه‌دار پدری

اسپورت انتظار دارد که بارسلونا در میان نگرانی های فزاینده در مورد نبردهای به ظاهر همیشگی پدری با مصدومیت، کل مراحل پزشکی خود را بررسی کند.

این بازیکن 21 ساله تنها در ماه نوامبر با مشکل همسترینگ از دو ماه دوری برگشت. او بیش از 100 روز از فصل 2022/23 را به دلیل مشکلات مختلف تناسب اندام از دست داد.

مدتهاست که سوالاتی در مورد رفتار بارسلونا با پدری مطرح شده است. کسی که در فصل 2020/21 73 بازی برای باشگاه و تیم ملی انجام داد. او در سال بعد دچار مشکلات دائمی همسترینگ شد.

اکنون انتظار می‌‌رود مسئولان بارسلونا کل روند مدیریت پدری را بررسی کنند تا در نهایت راه حلی برای مبارزه تناسب اندام او پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *