با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال، سر مربی این تیم بازیکنانی را برای جذب در تیم خود در نظر گرفته است.

 

علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال تهران با وجود بسته بودن پنجره این تیم از ریکاردو ساپینتو لیست خواسته و به او وعده داده که تا پیش از پایان نقل و انتقالات پنجره استقلال را باز خواهد کرد. نکته جالب در این میان این است که برخی از بازیکنان تیم‌های ایرانی که از لیست خارج شده اند به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد شده اند اما سر مربی تیم استقلال هنوز تصمیم نهایی درمورد آنها نگرفته و در حال سبک و سنگین کردن لیست خرید تیمش است.
از جمله بازیکنان مطرح تیم های ایرانی که به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد شده سیامک نعمتی، هافبک تیم پرسپولیس است. همان طور که می دانید نعمتی به تازگی به همراه حامد پاکدل از لیست تیم پرسپولیس کنار گذاشته شده است. او که پیشتر در پست دفاع و هافبک راست برای تیم پرسپولیس ارائه‌گر بازی‌های خوبی بود، با آمدن دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی کمتر فرصت بازی پیدا کرد و به همین خاطر هم تصمیم به جدایی از تیم پرسپولیس گرفت.
طبق رسم و رسومات فوتبالی باشگاه استقلال برای به خدمت گیری سیامک نعمتی باید برای باشگاه پرسپولیس نامه ای بفرستد. البته صدور این نامه به تصمیم نهایی ریکاردو ساپینتو  در این زمینه و اینکه آیا این بازیکن مایل به حضور در ترکیب آبی‌ها هست یا نه نیز بستگی دارد.

raha36
25 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *