واکنش رسانه های اروپا به درگیری حضرت پور با هواداران در والیبال

واکنش رسانه های اروپا به درگیری حضرت پور با هواداران در والیبال ، والیبال لیگ برتر در دیدار پایانی مرحله نیمه نهایی در یک مسابقه حساس بین تیم های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل دنبال شد. این مسابقه با یک صحنه زشت از حضرت پور در مقابل هوادار همراه بود که سوژه رسانه های اروپایی شد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

درگیری حضرت پور با هواداران والیبال:

یکی از اتفاقات زشت و زننده دیدار پیکان تهران و لبنیات هراز آمل درگیری در مسابقه بین محمد رضا حضرت پور با هوادار مقابل بود. به گزارش سایت ورزشی ، درگیری در دیدار پایانی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران بین دو تیم پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در سایت worldofvolley بازتاب زیادی پیدا کرد. مسابقه با نتیجه 3-1 به سود آملی ها تمام شد. شاگردان بهروز عطایی با پیروزی توانستند به مرحله نیمه نهایی فینال دست یابند.

یک صحنه زننده در پایان بازی رخ داد، محمد رضا حضرت پور در طول مسابقه با فحاشی هواداران روبرو شد. در پایان به سوی سکوهای تیم هراز حمله ور شد و با آنها کتک کاری انجام داد. تعدادی والیبالیست دیگر نیز وارد این ماجرا شدند. در آخر نیز با دخالت نیروهای امنیتی حاضر در سالن و مربیان و بازیکنان تمام شد.

واکنش رسانه های اروپا به درگیری حضرت پور

سایت خارجی worldofvolley یک ویدیو انتشار داد و نوشت در طول فصل درگیری های مختلفی در زمین فوتبال به وجود آمده است. جدیدترین مورد آن نیز در پایان مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ والیبال ایران بین دو تیم پیکان تهران و هراز آمل بود. حضرت پور لیبرو پیکان با یک جدال لفظی و فیزیکی و کتک کاری با هواداران تیم مقابل دیده شده است. باید ببینیم که واکنش کمیته انظباطی والیبال چگونه خواهد بود! نظر شما درباره این واکنش حضرت پور در زمین مسابقه چیست؟ لطفا نظرتان را کامنت نمایید.

mohamadnd
5 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *