حضور تیم والیبال لبنیات هراز در فینال لیگ برتر

حضور تیم والیبال لبنیات هراز در فینال لیگ برتر ، تیم والیبال لبنیات هراز در دومین مسابقه خودش در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر موفق به شکست پیکان شد. آنها بلاخره بعد از 9 سال به دیدار نهایی و فینال مسابقات راه پیدا کردند. عطایی به حسرت 9 ساله آملی ها پایان داد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

عملکرد تیم والیبال هراز در مسابقه با پیکان:

به گزارش سایت ورزشی ، تیم لبنیات هراز آمل در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال امروز در 12 اسفند روز جمعه توانست پیکان را شکست دهد. مسابقه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. در اولین مسابقه از ساعت 3 بعداظهر تیم لبنیات هراز و پیکان تهران برای دومین بار روبروی هم قرار گرفتند. شاگردان عطایی در دیدار رفت نیز پیروز میدان بودند. لبنیات هراز در این مسابقه 3 – 1 پیکان را شکست داد و با دو برد متوالی به عنوان تیم نخست به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد.

 

پیکان تیم قدرتمند و پر افتخار:

تیم والیبال پیکان جزو پرافتخارترین تیم های لیگ برتری است که در ست اول نیز 26 بر 24 توانست پیروز میدان باشد. اما در ست های دو تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 22 مسابقه را واگذار نمود. حالا پیکانی ها خود را برای مقام سومی آماده می کنند.

 

ترکیب پیکان و هراز در والیبال:

بهروز عطایی سرمربی تیم هراز آمل در همان اوایل مسابقه با ترکیب پوریا حسین‌خانزاده، عرفان نوروزی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، محراب ملکی‌سرخی و علی رمضانی مسابقه را شروع کرد. همچنین ابوالفضل قلی‌پور لیبروی این تیم بود. این ترکیب همانند بازی قبل بود که موفقیت آمیز نیز بوده است.

در تیم پیکان بازیکنانی همانند پوریا فیاضی، محمد فلاح، رضا رضایی، حمزه زرینی، علی شفیعی و محمدطاهر وادی بازیکنان شروع کننده تیم پیکان در این دیدار جذاب بودند که محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو آن‌ها را همراهی کرد. رافائل فارینا به عنوان بازیکن خارجی تیم در این مسابقه برای پیکانی ها حضور نداشت و از جایگاه تماشاچی ها بازی را نگاه می کرد.

حضور تیم والیبال لبنیات هراز در فینال لیگ برتر

اتفاقات بازی در ست های مختلف:

در اوایل ست نخست پیکان دو امتیاز از هراز پیش افتاد. پیکان در این ست عملکرد دفاعی عالی داشت و در برخی دفاع ها نیز متاسفانه امتیازی برایشان رقم نمی خورد. رقابت دو تیم در پایان ست اول بسیار حساس و نزدیک پیش رفت. آنها در امتیاز 23 برابر شده و در نهایت پیکان 26 بر 24 ست اول را از آن خود کرد.

ست دوم را شاگردان عطایی پرقدرت شروع کردند و پایان ست با برتری 25 بر 23 پیروز شدند و از لحاظ ست دو تیم برابر شدند.

در ست‌های سوم و چهارم نیز تیم لبنیات هراز با ارائه بازی کم اشتباه توانست با نتایج و امتیازهای امتیازهای 25 بر 15 و 25 بر 22 پیروز مسابقه شود. در نهایت سه بر یک ست ها را آملی ها بردند.

 

داوران بازی والیبال پیکان و هراز آمل:

نادر انصاری و علی یاوری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت 144 دقیقه پیگیری شد. در آخرای ست چهارم پیمان اکبری سرمبی تیم پیکان دو کارت زرد دریافت کرد و با کارت قرمز از زمین اخراج شد. غلامرضا مومنی‌مقدم مسئولیت هدایت تیم پیکان را برعهده گرفت.

امید فولادی‌وندا، اسماعیل رزقی و محمد عشق‌دوست نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. بیش از 2000 تماشاگر بازی را از نزدیک مشاهده می کردند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل و مسئولان دو باشگاه لبنیات هراز آمل و پیکان تهران از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

گام های بلند والیبالیست های هرازی برای صعود به فینال

حضور تیم والیبال لبنیات هراز در فینال لیگ برتر

تیم های لبنیات آمل و پیکان تهران در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی هرکدام یک پیروزی داشتند. در دور رفت لبنیات میزبان بود و سه بر صفر حریفش را شکست داد و در برگشت نیز پیکان در تهران 3-2 حریف را مغلوب خودش کرد.

لبنیات هراز با 18 برد، 8 باخت و 52 امتیاز به عنوان تیم دوم و پیکان با 16 پیروزی، 10 باخت و 51 امتیاز با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی مقدماتی راهی پلی‌آف شدند. مرحله یک چهارم نهایی با عبور از تیم هایی نظیر فولاد سیرجان و نیان الکترونیک به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. با توجه به دو برد پیاپی هرازی ها در مرحله نیمه نهایی در برابر پیکان ، هراز آمل با 22 برد فینالیست مسابقات شد.

 

زمان بازی های بعدی والیبال در فینال:

مسابقات رده بندی و مقام سومی والیبال به صورت تک بازی در ساعت 14:30 دقیقه روز سه شنبه 16 اسفند برگزار می شود. همچنین دیدار فینال نیز همان روز در سال 18 برگزار می شود.

نماینده های والیبال استان مازندران تیم های بانک ، کاله، بیم و لبنیات مازندران هستند. حالا هراز به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال ایران است. نمایندگان این استان تابحال 9 مدال شامل 2 مدال طلا، یک نقره و 6 عنوان سومی در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند و لبنیات هراز با صعود به دیدار نهایی به حسرت 9 ساله والیبال این شهر پایان داد.

کاله نیز در سال های 1390 و 1391 موفق به کسب مقام قهرمانی و در سال 1392 نایب قهرمان شد. این تیم در سال 1401 با صعود به دیدار نهایی برای یکی از مقام‌های اول و دوم تلاش خواهد کرد.

در مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تیم های پاس گرگان و شهداب نماینده یزد باهم روبرو می شوند و در دیدار اول یزدی ها پیروز شدند.

mohamadnd
3 مارس 2023

1 دیدگاه در “حضور تیم والیبال لبنیات هراز در فینال لیگ برتر | عطایی به‌حسرت 9 ساله پایان داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *