وحشت لیونل اسکالونی از هواپیما

وحشت لیونل اسکالونی از هواپیما ، این مربی که توانست تیم ملی آرژانتین را در رقابت های جام جهانی 2022 قهرمان کند. ظاهر از هواپیما و پرواز به شدت ترس دارد.

لیونل اسکالونی مربی تیم آرژانتین از هواپیما وحشت دارد

به گزارش سایت “ورزشی” لیونل اسکالونی در جام جهانی قطر 2022 تیم ملی آرژانتین را قهرمان کرد. این مربی توانست به طلسم 36 ساله آلبی سلسته ها پایان دهد. اسکالونی که برای روزهای نخست مربی موقت تیم بود و با توجه به پیشنهاد کلودیا تاپیا رئیس فوتبال آرژانتین به عنوان مربی دائمی قرارداد امضاء کرد و تیم ملی را در کوپا آمه‌ریکا، فینالیسیما و جام جهانی قهرمان کرد.

لیونل اسکالونی مربی تیم آرژانتین از هواپیما وحشت دارد

آیا سرمربی تیم آرژانتین فوبیای هواپیما دارد؟

سرمربی تیم ملی آرژانتین که در جام جهانی قطر بسیار خوش درخشید و توانست تیمش را قهرمان جام کند. در یک مصاحبه ای با نشریه کادناسر بیان کرد که همیشه از پرواز با هواپیما ترس داشته است. او گفت: من از هواپیما نمی ترسم بلکه وقعا وحشت دارم. بیشتر مواقع نیز قرص خواب مصرف می کنم. هرگز در هواپیما خوابم نمی برد و تاثیر قرص نیز باعث می شود عصبی شوم و اضطراب پیدا نمایم.

مربی تیم ملی آرژانتین در ادامه بیان داشت که: زمانی که در اسپانیا و تیم دیپورتیو لاکرونیا بازی می کردم. آب و هوای آنجا همیشه بارانی و وضعیت دید خراب بود. پروازها در این هوای ابری و بارانی نیز بسیار سخت و وحشتناک است. بنده همیشه با پرواز چارتر باشگاه به این طرف و آن طرف می رفتم. همیشه به کابین خلبان رفته و با کمک آنها مقداری بر ترسم غلبه می کردم. در پروازهای عادی مصیبت و مشکلم تازه شروع می شد. همیشه در زمان شروع بازی نیز استرس و ترس دارم. به عنوان مربی تیم زمانی که دستیاران و بازیکنان در زمین مشغول تمرین و گرم کردن هستن نیز در رختکن می مانم و به شرایط بازی فکر می کنم.

 

در ادامه می توانید ببینید:

آرژانتین قهرمان جام جهانی شد| پایان فینال 2022 قطر

mohamadnd
18 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *