وضعیت مورایس با سپاهان

وضعیت مورایس با سپاهان معلوم شد. در یک گفت‌وگو کوتاه با “ورزش سه”، منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد که ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم، با ادامه مذاکرات و گفت‌وگوهای مکث‌دار با مدیریت باشگاه، تصمیم به ادامه خدمت در این تیم گرفت.

وضعیت مورایس با سپاهان

نیکفر بیان کرد: “آقای مورایس یک مهره ارزشمند و یک چهره قابل احترام در فوتبال ایران است. و باشگاه سپاهان قصد نداشت به هیچ وجه این سرمربی را از دست بدهد. بنابراین صحبت‌های فشرده‌ای در 24 ساعت گذشته با ایشان انجام شد و ما توانستیم ایشان را برای ماندن در سپاهان قانع کنیم.”

تأثیرات اتفاقات گذشته

نیکفر ادامه داد: “مورایس بابت اتفاقات روز گذشته و بازی قبل بسیار متاثر بود و تصمیمش را برای جدایی گرفته بود، ولی درنهایت با توجه به شرایط خاص سپاهان و پتانسیلی که در تیم می‌بیند. و همچنین با در نظر گرفتن برنامه‌های آتی باشگاه، در سپاهان به کار خود ادامه خواهد داد.”

وضعیت مورایس با سپاهان
وضعیت مورایس با سپاهان معلوم شد

آینده باشگاه

با تأکید بر برنامه‌های آینده، نیکفر اظهار کرد: “برنامه سپاهان در روزهای آینده برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ خواهد بود.”

نتیجه

در پایان، اعلام تضمین ادامه همکاری با ژوزه مورایس توسط مدیرعامل سپاهان، امیدواری به ایجاد موفقیت‌های بیشتر برای این تیم را بیان می‌کند. و انتظارات هواداران سپاهان را در آینده برآورده خواهد ساخت.

Hesam
3 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *