ویتور روکه به بارسلونا می‌آید / خرید تابستانی در زمستان رسید

بارسلونا در تابستان با قراردادی به ارزش 52 میلیون پوند، روکه را از اتلتیکو پارانائنسه به خدمت گرفت. ویتور روکه به بارسلونا می‌آید. در این پست از ورزشی به خرید جدید بارسلونا می‌پردازیم.

خلاصه

مهاجم نوجوان تابستان در برزیل باقی ماند. بارسلونا راه‌‌هایی برای حل مشکل مالی پیدا می‌کرد.

ژاوی به دنبال ایجاد رقابت برای لواندوفسکی است.

ویتور روکه پیامی برای هواداران بارسلونا داشت که در حال آماده شدن برای سوار شدن به هواپیما برای پیوستن به باشگاه جدیدش است.

ویتور روکه به بارسلونا می‌آید

ویتور روکه به بارسلونا می‌آید

بارسلونا با قراردادی به ارزش 52 میلیون پوند برای جذب مهاجم 18 ساله در تابستان موافقت کرد. او شش ماه گذشته را با قوانین فیرپلی مالی لالیگا کار کرد تا بررسی کند که آیا روکه می تواند به طور رسمی در ژانویه ثبت نام کند یا خیر.

بارسلونا پس از یافتن فضایی برای اطمینان از امضای روکه، در شبکه های اجتماعی از ورود خبر داد.

او روز سه شنبه به هواداران بارسلونا گفت: “آبی‌اناری‌ها، خیلی زود می بینمتان.”

روکه بعداً در روز وارد فرودگاه شد و قرار است پروازی را سوار شود که در ساعات اولیه صبح چهارشنبه به زمین می‌نشیند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که روکه دو روز فرصت خواهد داشت تا خود را در اسپانیا وفق دهد تا در روز جمعه به بارسلونا مراجعه کند. جایی که او با سرمربی جدید ژاوی دیدار خواهد کرد.

ژاوی اوایل این ماه در مورد روکه گفت: “او یک امید برای تیم است. او خرید بسیار خوبی است و فکر می کنم می‌تواند کمک زیادی به ما کند. چیزهای مثبت زیادی به ذهنم می‌رسد.  وقت ندارم به جایگزین فکر کنم. کار، گل، فداکاری… او بازیکنی است که حمله می کند.

ما نمی‌توانیم روی ویتور روکه یا جوانانی مانند لمینه [یامال] فشار بیاوریم. آنها باید گام به گام پیش بروند. ما باید به عنوان یک تیم یک قدم به جلو برداریم. ما باید تفاوت را ایجاد کنیم، ما در برخی زمینه ها فاقد اثربخشی هستیم. فقدان اثربخشی در بسیاری از بازی‌ها روی شانه ما سنگینی کرده است. اگر می‌خواهیم شرایط را در لالیگا تغییر دهیم، باید سریعتر پیشرفت کنیم.”

رقابت با لواندوفسکی

روکه رقابتی فوری برای روبرت لواندوفسکی 35 ساله فراهم خواهد کرد. او پس از ناکامی در فصل جدید، با انتقاد شدید هواداران مواجه شده است.

لواندوفسکی با زدن 23 گل در لالیگا در 34 بازی سال گذشته، این بار در 16 بازی، 8 گل به ثمر رسانده است. او از سپتامبر تنها در دو بازی گلزنی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *