صحنه تکان دهنده در بازی تراکتور و ذوب آهن

در روزی که یک بازیکن خوب خود را تیم باشگاهی فوتبال تراکتور سازی تبریز از دست داد، پیروز شد و بازی ذوب آهن با تراکتور با نتیچه 3 بر 1 به نفع تراکتور به پایتان رسید. البته این پیروزی بعد از اخراج شدن هافبک دفاعی سبزپوشان سهل الوصول آسان تر هم شده است. با این حال برخورد خیلی شدید صدقی و محمد حسینی که مصدومیت خیلی سخت مدافع تیم تراکتور را به دنبال داشت، بازیکنان این دو تیم با نگرانی شدید این لحظات را دنبال می‌کردند و در این بین دو بازیکن تیم تراکتور سازی به شدت احساسی شده بودند.

صحنه تکان دهنده بازی تراکتور و ذوب آهن
صحنه تکان دهنده بازی تراکتور و ذوب آهن

رضا اسدی و ریکاردو آلوز در حالی که به شدت زیادی نگران وضعیت هم تیمی خود بودند، در بین دو آمبولانسی که برای بردن صدقی و محمد حسینی وارد زمین مسابقه شده بود، و یک دیگر را در آغوش گرفتند و همین موضوع را حتی بقیه بازیکنان را هم تحت تاثیر خود قرار داد.

آلوز تلاش می‌‌‌کرد در حالی که بغض کرده بود، اسدی را در آغوش بگیرد و آلوز را که اشک می‌ریخت کمی آرام کند.

در این لحظات اکثر بازیکنان آن دو تیم دور محمد حسینی و صدقی بودند. و تلاش می‌کردند هر کمکی که از دستشان بر می آید را برای این دو بازیکن انجام دهند و هرچه سریع‌تر  از همه خبر سلامتی آن ها را بگیرند. 

 بعد از اینکه مشخص شد. سید محمد حسینی  به‌هوش آمده است، پزشکان این موضوع را به هم تیمی هایش به خصوص رضا اسدی و آلوز که خیلی نگران او بودند. به آنها اطلاع رسانی کردند تلاش کردند تا آن ها را به جریان بازی بازگرداند.

همچین اتفاقی در سال 98

بازی ذوب آهن و استقلال یک همچنین اتفاقی در سال 98 در رقابت های لیگ برتر اتقاق افتاد. در آن صحنه رضا حبیب زاده با وریا غفوری سر به سر شدند و باعث بیهوشی حبیب زاده شد. و مهدی رحمتی به سرعت دهان او را باز کرد. و از خفگی حبیب زاده جلوگیری کرد تا دیگر اتفاق بدتری برای این بازیکن اتفاق نیفتد.

حتما بخوانید: برترین دروازه بانان لیگ برتر ایران| حواشی+ عکس 

Hesam
30 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *