پیام سرمربی پاریس به النصر عربستان

پیام سرمربی پاریس به النصر عربستان ، کریستوف گاتیه رسما اعلام نمود که کیلور ناواس در بازی آینده در ترکیب اصلی تیم پی اس جی حضور دارد.

به گزارش سایت ورزشی ، بعد از اینکه دیوید اوسپینا دچار مصدومیت شد و این دروازه بان باشگاه النصر ار میادین رقابت ها دور ماند. حالا خبرهایی ضد و نقیض درباره احتمال انتقال کیلور ناواس از باشگاه PSG به النصر عربستان منتشر شده است. با مصدومیت دروازه بان مهم تیم النصر حالا باید ببینیم که انتقال ناواس قطعی می شود. ناواس که یکی از بهترین دروازه بانان جهان به شمار می رود و روزهای خوبی را در پاری سن ژرمن می گذراند.

پیغام مربی PSG برای باشگاه پاری سن ژرمن

باید منتظر بمانیم که گالیته سرمربی پی اس جی این انتقال را رسمی می کند. او در جدیدترین گفته های خودش غیرمستقیم با جدا شدن دروازه بان باشگاهش در نقل و انتقالات زمستان مخالفت نمود. سرمربی پاریس در ادامه در شبکه فرانسوی آر ام سی اسپورت بیان داشت که ناواس در یک مسابقه مهم در برابر پایس د کسل در جام حذفی فرانسه جزو دروازه بان اصلی قرار دارد.

پیام سرمربی پاریس به النصر عربستان

گالیته در ادامه برای تیم خودش در جام حذفی فرانسه ابراز امیدواری و برد شیرین و سپری کردن روزهای خوش کرد. او گفت ما باید با قدرت به مسیر خود ادامه دهیم. ناواس باید در مسابقات بیشتری همراه تیم باشد تا ما بتوانیم موفقیت هایمان را جشن بگیریم.

سرمربی گفت که بازیکنان در بهترین شرایط و آمادگی هستند. همه فوتبالیست های ما آمادگی صد در صد دارند. در فصل قبل تیم ما با 14 امتیاز پاینتر از رقیبان فاصله داشت و در شرایط حال حاضر همه چیز فرق می کند. رقیبان امتیازها را سریعتر جمع آوری می کنند و به سرعت دنبال ما هستند. ما باید از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم و در بهترین شرایط باشگاهی بتوانیم در صدر قرار بگیریم.

mohamadnd
23 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *