چرا بازیکنان فوتبال ایتالیا صورت خود را قرمز کردند

چرا بازیکنان فوتبال ایتالیا صورت خود را قرمز کردند ، بازیکنان فوتبال در لیگ سری آ ایتالیا در هفته های سیزدهم و چهاردهم مسابقات بر روی صورت خود علامت های قرمز رنگی را درج کردند. بازیکنان فوتبال ایتالیا با این کار خود در واقع به کارزار افزایش آگاهی درباره خشنوت علیه زنان در جامعه پیوسه بودند.

 

چرا بازیکنان لیگ برتر ایتالیا صورت خود را قرمز نمودند

علامت قرمز روی گونه های بازیکنان شاغل در فوتبال ایتالیا یک چیز ساده و الکی نیست. این آرم روی صورت فوتبالیست های ایتالیایی نشان دهنده یک نماد و مفهوم پرمعنی است. این نماد که جزو کارزارهای unrossoallaviolenza# می باشد و هدف از آن یک گروه بزرگ و کاملا متحد بر علیه خشونت زنان می باشد. در واقع این یک نماد در ایتالیا می باشد که به سوء استفاده و خشونت فیزیکی و خلاقی و تهدید زنان در سراسر جهان اعتراض می کند.

روز 25 نوامبر روز جهانی مبارزه بر علیه خشونت زنان نامگذاری می شود. این یک رویداد 16 روزه در زمینه آگاهی رسانی درباره خشونت علیه خانم ها و دخترها می باشد.

چرا بازیکنان لیگ برتر ایتالیا صورت خود را قرمز نمودند

سری آ و مقابله همه جانبه با خشونت علیه زنان

رقابت های سری آ ایتالیا که بین دو تیم آتالانتا و یونتوس آغاز شده بود. این بازی یک پیام مهم انسانی همراه خودش داشته است. در این مسابقه فعالیت های بی نظیر کمپین نه به خشونت زنان انجام شد. در واقع 25 نوامبر یک روز مهم برای خانم های دنیا به حساب می آید. مسئولان ایتالیایی نیز از این روز استقبال کردند و بازیکنان صورت خود را قرمز نمودند. در این مسابقه رسمی لیگ سری آ بازیکنان و داور مسابقه یک خط قرمز روی لپ صورت خود کشیدند و یک نماد برای این کمپین بوده است. هشتگ unrossoallaviolenza به معنی یک قرمز علیه خشونت می باشد. این هشتگ که در فضای مجازی ایتالیا ترند شده است و بازیکنان نیز به این کارزار پیوستند.

حتی بر روی بازوبند کاپیتان تیم آتلانتا یعنی الخاندرو گومز نیز این هشتگ درج شده بود. تیم ها با کمپین مقابله با خشونت بر علیه زنان همراه شدند. باشگاه های ایتالیایی نیز به اشکال مختلف به این کمپین پیوستند. حتی بازیکنان تیم ناپولی که در یک بازی در برابر میلان قرار گرفتند نیز به این کارزار خط قرمز روی صورت پیوستند.

سری آ و مقابله همه جانبه با خشونت علیه زنان

چرا روی لپ صورت بازیکنان سری آ قرمز رنگ بود؟

در مسابقات سری آ بین تیم های بزرگ ایتالیایی بازیکنان بزرگ دنیا نظیر زلاتان ابراهیموویچ نیز گونه های خودش را قرمز رنگ کرد. این حرکت مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفت و باعث جلب توجه افکار عمومی به مسائل زنان شد.

خشونت بر علیه زنان در همه دنیا امروزه بسیار مورد توجه است. در سال های اخیر بر علیه زنان ظلم ها و خشونت و تجاوز زیادی صورت گرفته است. همیشه در جامعه های کوته فکر به زنان ظلم زیادی می شود. حالا با درخواست سازمان حقوق زنان در ایتالیا و با همکاری اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا و سازمان لیگ سری آ این هفته تصمیم گرفتند که تمام بازیکنان به این کارزار بپیوندند.

چرا روی لپ صورت بازیکنان سری آ قرمز رنگ بود؟

شعار کمپین مقابله با خشونت خانگی علیه زنان:

البته لیگ ایتالیا برای اولین بار نبود که چنین حرکت خوشایندی انجام می داد. بلکه قبلا نیز شاهد چنین حرکات و ژست ها توسط بازیکنان لیگ بوده ایم. در ماه های آوریل و نوامبر 2019 نیز این حرکات را برای خشونت خانگی علیه زنان انجام داده بودند. نشان دادن کارت قرمز در واقع یک کمپین مقابله با خشونت بود. فوتبالیست ها با نمایش نوار سرخ رنگ بر روی گونه های خود این پیام را به مردم انتقال دادند.

قبل از شروع مسابقات ایتالیایی بازیکنانی نظیر ماتیس دی لیخت و لوئیس آلبرتو در شبکه های اجتماعی تصاویری را با همسران خود انتشار دادند و با رنگ روی گونه ها به این کارزار پیوستند.

بازیکنان ایتالیایی به مناسب روز بین المللی مبارزه علیه خشونت زنان بازیکنان ایتالیایی به مناسب روز بین المللی مبارزه علیه خشونت زنان

بازیکنان ایتالیایی به مناسب روز بین المللی مبارزه علیه خشونت زنان

بازیکنان لیگ ایتالیا نیز به مناسب روز بین المللی مبارزه با خشونت خانم ها صورت های خود را قرمز کردند. فوتبالیست ها و داور نقش های قرمز رنگی را بر روی صورت ایجاد کردند. این حرکت ها به معنی یک کارت قرمز به اشخاصی است که همچنان در جامعه به زنان خشونت می کنند. بازیکنان به همراه کودکانی که پیراهن این کمپین را داشتند وارد زمین شدند و حتی فوتبالیست ها از مردم خواستند که این روز را در شبکه های اجتماعی گرامی داشته و زنده کنند.

چرا فوتبالیست های لیگ سری آ با صورت قرمز در زمین حاضر شدند؟

چرا فوتبالیست های لیگ سری آ با صورت قرمز در زمین حاضر شدند؟

تمام بازیکنان حال حاضر در سه مسابقه سری آ با صورت سرخ روی زمین بازی کردند. برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شد که علت این اتفاق چیست. معمولا چنین اتفاق هایی در فوتبال کمتر رخ می دهد. این حرکت بازیکنان برای حمایت از زنان و پایان دادن به خشونت علیه جامعه بود.

این بازیکنان در واقع تلاش کردند که آگاهی از خشونت بر علیه خانم ها را بالا ببرند.و بازیکنان شاغل در ایتالیا با سازمان های ایتالیایی نظیر WeWorld Onlus همکاری نموده تا گونه خود را سرخ کنند. حتی بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو نیز در زمانی که در باشگاه یونتووس بازی می کرد در برابر کالیاری از این کمپین حمایت کرد. اسطوره های بزرگ فوتبال ایتالیا نظیر فرانکو بارسی، الساندرو کوستاکورتا، الساندرو دل پیرو و فرانچسکو تولدو  در شبکه اجتماعی از این کمپین حمایت نمودند. فوتبالیست ها باید یک الگو برای فرزندان خود باشند و به مادران خود احترام زیادی بگذارند.

 

آنچه کاربران جستجو میکنند:

رنگ قرمز روی صورت بازیکنان ایتالیا

علت رنگ قرمز روی صورت بازیکنان لیگ ایتالیا

چرا بازیکنان لیگ ایتالیا صورت خود را قرمز کردند

رنگ قرمز صورت بازیکنان لیگ ایتالیا

دلیل رنگ قرمز صورت بازیکنان لیگ ایتالیا

دلیل خط قرمز روی صورت بازیکنان لیگ ایتالیا

چرا بازیکنان ایتالیا صورت خود را قرمز کردند

علامت قرمز روی صورت بازیکنان لیگ ایتالیا

دلیل علامت قرمز روی صورت بازیکنان فوتبال

علامت قرمز روی صورت بازیکنان فوتبال

خط قرمز روی صورت بازیکنان

خط قرمز روی صورت بازیکنان میلان

نشان قرمز روی صورت بازیکنان

خط قرمز روی صورت بازیکنان سری آ

دلیل خط قرمز روی صورت بازیکنان ایتالیا

رنگ قرمز روی صورت بازیکنان سری آ

علت رنگ قرمز روی صورت بازیکنان فوتبال

خط قرمز روی صورت بازیکنان فوتبال

چرا صورت بازیکنان میلان قرمز است

دلیل رنگ قرمز صورت بازیکنان میلان

دلیل خط قرمز روی صورت بازیکنان

چرا صورت بازیکنان یوونتوس قرمز است

رنگ قرمز روی صورت بازیکنان ناپولی

دلیل رنگ قرمز روی صورت بازیکنان

علت خط قرمز روی صورت بازیکنان میلان

دلیل خط قرمز روی صورت بازیکنان یوونتوس

علت علامت قرمز روی صورت بازیکنان یوونتوس

رنگ قرمز روی صورت بازیکنان

علت رنگ قرمز صورت بازیکنان یوونتوس

علت قرمز کردن صورت بازیکنان ناپولی

علت رنگ قرمز روی صورت بازیکنان یوونتوس

خط قرمز روی صورت بازیکنان یوونتوس

علامت قرمز روی صورت بازیکنان یوونتوس

 

mohamadnd
1 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *