چگونه به بارسلونا سفر کنیم

چگونه به بارسلونا سفر کنیم ، بارسلونا یک شهر جذاب و هیجان انگیز در بخش کاتالونیای اسپانیا است. این شهر به دلیل زیبایی و توریستی بودن سالانه گردشگران زیادی را به سوی خودش می کشاند. مسافرین زیادی که از طریق تورهای مسافرتی از کشورهای مختلف به بندر بارسلون می روند. اگر شما علاقه دارید به شهر بارسلونا بروید باید از قبل اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. در این مطلب از سایت ورزشی همراه ما باشید.

چگونه به بارسلونا سفر کنیم

بارسلونا برای چه کشوری است

بارسلونا یک مقصد جذاب و دیدنی در کشور اسپانیا می باشد. شهر زیبا و ساحلی که با انواع ساختمان ها با معماری های شگفت انگیز و جذاب انتظار مسافرین را می کشد. یک مقصد بی نظیر و عالی برای خوش گذرانی و تفریح توریست ها است. بارسلونا از محبوب ترین شهرهای ساحلی اروپا می باشد که بسیاری از گردشگران را سالانه خصوصا در فصول گرم سال نظیر تابستان ها به سواحل جذابش می کشاند. بارسلونا مرکز کاتالونیا یکی از هشت منطقه های خودمختار کشور اسپانیا می باشد. دومین شهر بزرگ کشور spain است که وسعت آن حدود 103 کیلومتر مربع ارزیابی شده است. جمعیت این شهر حدود 1.6 میلیون نفر می باشد.

بارسلونا برای چه کشوری است

اطلاعات درباره شهر بارسلونا

شهر زیبای بارسلونا از جمله شهرهای گردشگری و بین المللی است. شهری که جزو مهمترین بندر کشور اسپانیا به حساب می آید و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. در هر گوشه شهر می توانید بهترین اثرهای هنری و معماری دنیا را تماشا نمایید. بناهای تاریخی که توسط بهترین معماران دنیا ساخته شده است.

چگونه به بارسلونا سفر کنیم

معلومات درباره شهر بارسلونا

اطلاعات کلی شهر بارسلون در اسپانیا

زبان رسمی: اسپانیایی، کاتالان

واحد پول: یورو

نوع برق شهری: ۲۲۰ ولت

کد کشور: +۳۴

اختلاف ساعت با تهران: ۲ و نیم ساعت از تهران عقب‌تر است.

شماره‌های اضطراری:

پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی: ۱۱۲

فرودگاه بین‌المللی: فرودگاه ال پرات (El Prat)

درباره شهر بارسلونا اسپانیا

درباره شهر بارسلونا اسپانیا

بارسلون در شمال شرقی شبه جزیره ایبری در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد. مساحت شهر 101 کیلومتر بوده و بر اساس سرشماری سل 2015 جمعیت آن ۱۶۰۴۵۵۵ نفر می باشد. شهر توسط رشته کوه های کلسرولا محصور شده است. رودخانه یوبرگات در بخش جنوب غربی و رودخانه بسوس نیز در شمال آن جریان دارد. تیبیدابو با ۵۱۲ متر ارتفاع بلندترین کوه کلسرولا است که از بالای آن می توانید تمام نقاط این شهر را مشاهده نمایید.

قدمت شهر بارسلونا به قرن 1 میلادی باز می گردد. شهری که توسط اقوام کارتاژ بنا شد و در دوران فتح اندلس، بارسلونا نیز شاهد فتح مسلمانان بوده است. مسلمانان این شهر را «برشلونه» یا «برشنونه» نامیدند،برگرفته از نام لاتین «بارسینونا» بود. این شهر به دلیل فراوان بودن گندم و حبوبات و عسل در دنیا مشهور شد. همچنین در سواحل آن مروارید بدست می آمد. به همین دلیل مورد هجوم یونانیان قرار داشت. در قرون وسطی شهر بارسلون به بارسلونا تغییر نام پید اکرد که این اسم را نیز یونانیا بر روی آن قرار دادند.

 

راهنمای شهر بارسلونا

راهنمای سفر بارسلونا را اگر علاقه دارید بدانید در ادامه همراه ما باشید، برای اینکه از ایران به این شهر سفر کنید، باید بلیط هواپیمای تهران بارسلونا را خریداری نمایید. روش های دسترسی از فرودگاه بارسلونا به مرکز شهر از طریق فرودگاه بارسلونا ال پرات انجام می گیرد. تنها فرودگاه شهر که پذیرای مهمانان خارجی می باشد. فرودگاه در 12 کیلومتری این شهر قرار دارد و برای دسترسی به شهر می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو، قطار، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

مترو: با خط 9 بارسلونا می توانید از هر دو ترمینال فرودگاه تا مرکز شهر بروید. کرایه متور برای مسیر یک طرفه 4.5 یورو است.

اتوبوس: در وسیله حمل و نقل عمومی اتوبوس های Aerobús برای دسترسی به مراکز مختلف وجود دارد. کرایه اتوبوس ها 5.9 یورو است.

تاکسی: در کنار ترمینال فرودگاه می توانید جایگاه های تاکسی را مشاهده نمایید. کرایه آنها نیز بین 25 تا 30 یورو است.

قطار: یکی از روش های ارزان و سریع برای حمل و نقل استفاده از قطار است. از ترمینال دوم فرودگاه به سمت مرکز شهر حرکت می نماید. قطار هر 30 دقیقه حرکت دارد و 18 دقیقه در راه هستید. کرایه قطار از 2.5 تا 7 یورو متغییر است.

تاکسی‌های آنلاین: از تاکسیهای آنلاین بارسلونا می‌توان به هایلو (Hailo)، مای‌تاکسی (MyTaxi) و کبی‌فای (Cabify) اشاره کرد. خوب است بدانید از سال ۲۰۱۹ اوبر در شهر بارسلونا فعالیت ندارد.

راهنمای شهر بارسلونا

بارسلونا چگونه شهری است

شهر زیبای بارسلونا از آب و هوای مدیترانه ای بهره می برد، زمستان های شهر ملایم و مرطوب است و تابستان های گرم و خشکی دارد. این شهر هوای چهار فصل دارد و مدت زمان فصل ها یکسان نیستند. تابستان از ماه خرداد تا آبان ماه طول می کشد. زمستان نیز سه ماه شامل دی و بهمن و اسفند است. بهار و پاییز آن نیز هرکدام از ماه اردیبهشت و آذر می باشد. مهمانان و توریست های زیادی سالانه به این شهر سفر می کنند. یکی از مهم ترین دلایل سفر مسافران تماشای بازی ها و مسابقات باشگاه بارسلونا است که طرفداران زیادی در این شهر دارد.

 

بارسلونا شهر کدام کشور است

بارسلونا یک شهر توریستی و زیبا که در منطقه کاتالونیا یک منطقه خودمختار در کشور اسپانیا است. مردم این سرزمین علاقه زیادی دارند که از دولت اسپانیا جدا شوند و به صورت خودمختار شهر بارسلونا را به عنوان یک کشور کاتالونیا در نظر بگیرند. بارسلونا مال کدام کشور است؟ بارسلونا متعلق به کشور اسپانیا است و البته در منطقه خودمختار کاتالونیا حضور دارد. اگر میخواهید بدانید که بارسلونا شهر چه کشوری است؟ باید خدمتتان عرض کنیم که در حالت کلی متعلق به کشور اسپانیا است.

بارسلونا شهر کدام کشور است

تیم بارسلونا کدام کشور است

تیم باشگاه بارسلونا اسپانیا یک باشگاه فرهنگی ورزشی خصوصی است که در مرکز شهر بارسا فعالیت می کند. این باشگاه یکی از پرافتخارترین تیم های ورزشی دنیا است که تابحال تجربه سقوط به لیگ دسته دوم را در کارنامه اش نداشته است. بازیکنان ستاره مطرح دنیا در این تیم و این شهر حضور داشته اند و یکی از برترین و پرطرفدارترین تیم های اروپایی به شمار می رود.

در پایان مقاله شاید علاقه دارید بدانید که چگونه به بارسلونا سفر کنیم ؟ روش های زیادی برای این منظور وجود دارد که باید شما مطالعات و تحقیق های زیادی انجام دهید لطفا در پایان تجربه خودتان را در این زمینه در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
19 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *