ژابی آلونسو بر سر دوراهی بایرن مونیخ و لیورپول

پس از درخشش تیم بایر لورکوزن، حالا ژابی آلونسو بر سر دوراهی بایرن مونیخ و لیورپول قرار گرفته است. اما سرنوشت او چگونه خواهد بود؟

خلاصه خبر

آلونسو هدف اصلی بایرن مونیخ و لیورپول برای مربی بعدی این تیم‌هاست.

به نظر می‌رسد آلونسو قصد ماندن در آلمان را دارد.

ژابی آلونسو بر سر دوراهی بایرن مونیخ و لیورپول

به گزارش ورزشی، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در صورتی که تابستان امسال تیم فعلی خود را ترک کند، انتظار می‌رود که به بایرن مونیخ برود.

آلونسو فصل فوق‌العاده‌ای را با بایر سپری کرده است. آنها را در آستانه قهرمانی در بوندسلیگا قرار دارند.  موفقیت‌های او به‌طور شگفت‌انگیزی مورد توجه تعدادی از غول‌های اروپایی قرار گرفته است. تیم‌هایی که بسیاری از آنها در آستانه فصل 2024/25 به دنبال مربی جدید هستند.

بایرن و لیورپول که هر دو خانه‌ی آلونسو در دوران بازیگری بودند در میان متقاضیان اصلی برای امضای آلونسو هستند.

البته جدایی آلونسو از بایر در حال حاضر کاملاً قطعی نیست. گویا این هافبک سابق در صورت تغییر باشگاه در ماه‌های آینده به جای لیورپول به بایرن ملحق خواهد شد.

هنوز مذاکرات رسمی انجام نشده است. اما مقامات بایرن معتقدند آلونسو تصمیم خود را گرفته و تمایل دارد به مونیخ برود.

ژابی آلونسو شاید در بایر لورکوزن بماند

ژابی آلونسو شاید در بایر لورکوزن بماند

قرارداد آلونسو با بایر تا سال 2026 اعتبار دارد. اما لوکاس هرادکی، کاپیتان باشگاه اخیراً اعتراف کرده است که هیچکس در رختکن سرمربی را سرزنش نخواهد کرد. اگر او تصمیم بگیرد گام بعدی را در تابستان امسال بردارد، مختار است.

هرادکی گفت: “این آرزو و رویای ما است که او بماند. اما اگر او در بوندسلیگا قهرمان شود و تصمیم بگیرد مسیر دیگری را انتخاب کند، هیچ کس عصبانی یا ناراحت نمی‌شود.”

“ما هر روز می بینیم که او دوست دارد در لورکوزن باشد. او از دوسلدورف جایی که در آن زندگی می کند لذت می‌برد. از دیدگاهی دیگر: چگونه می‌توانید آن را بهتر از این فصل کنید؟

چیزهای زیادی برای اندیشیدن وجود دارد، اما او به اندازه کافی یک جنتلمن است تا تصمیم درستی بگیرد و فقط او می‌داند که چه چیزی برای او بهترین است.

اما جوی که او در لورکوزن به ارمغان آورد، ما قبلاً آن را نداشتیم. فکر می‌کنم این جوی است که او فوتبال را تجربه کرده است. در مادرید، لیورپول – این سطحی است که ما هر روز برای آن تلاش می‌کنیم. زمانی که او تازه‌کار بود آمد. اما در حال حاضر اینجاست. این همه سروصدا بدون شک موجه است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *