ژاوی دلیل اخراجش را می‌خواهد: چرا مرا کنار گذاشتید؟

ژاوی رئیس بارسلونا را برای توضیح دلایل اخراج به چالش می‌کشد. ژاوی دلیل اخراجش را می‌خواهد.

خلاصه خبر

ژاوی از حضور در بارسلونا کنار گذاشته شد.

هافبک سابق در پایان فصل بارسا را ​​ترک می‌کند.

ژاوی از رئیس جمهور خوان لاپورتا می‌خواهد تا دلایل خود را به طور عمومی توضیح دهد.

ژاوی دلیل اخراجش را می‌خواهد: چرا مرا کنار گذاشتید؟

به گزارش ورزشی، ژاوی از خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا خواسته است تا دلایل جدایی خود را فاش کند.

کمتر از یک ماه پس از لغو تصمیم خود برای کناره‌گیری در تابستان امسال، ژاوی روز جمعه پس از انتقادات عمومی از وضعیت فعلی باشگاه که باعث خشم لاپورتا شد، از سمت خود برکنار شد.

با این حال ژاوی برای بازی آخر فصل مقابل سویا که روز یکشنبه برگزار می‌شود، روی نیمکت می‌نشیند. او پیش از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی همیشگی خود پیش از بازی مقابل رسانه ها نشست.

ژاوی در پاسخ به این سوال که لاپورتا برای تصمیمش چه توضیحی به او داده است، اصرار کرد: “من فکر می‌کنم این سوالی است که او باید به آن پاسخ دهد. زیرا دلایل او هستند، نه من. او باید دلایل را خودش توضیح دهد.

صحبت‌های ژاوی درباره‌ی صحبت‌هایش با رئیس باشگاه

صحبت‌های ژاوی درباره‌ی صحبت‌هایش با رئیس باشگاه

“رئیس دلایلی را به من گفته است که چرا فکر می‌کند باشگاه نیاز به تغییر مسیر دارد. من فقط می توانم به آن احترام بگذارم. از اینجا به بعد من یک طرفدار باشگاه هستم. دست دادیم، در آغوش گرفتیم، برای هم آرزوی موفقیت کردیم. و از اینجا به بعد، من فقط یک طرفدار دیگر خواهم بود.

“آنها تصمیم گرفته‌اند که باشگاه نیاز به تغییر مسیر دارد. من باید آن را بپذیرم، به آن احترام بگذارم و بهترین ها را برای آنها آرزو کنم. من همچنان با انگیزه، هیجان‌زده و با اشتیاق دست نخورده بودم. بدیهی است که می‌خواستم برخی چیزها را تغییر دهم. اما می‌توانستم نباشد.”

ژاوی در ادامه تایید کرد که هنوز با شرایط پرداخت غرامت خود موافقت نکرده‌است. اما تاکید کرد: در این مورد صحبت نکنید، این مشکلی نخواهد بود.

ژاوی با وجود ناامیدی از این تصمیم، اصرار داشت که هیچ احساس سختی نسبت به مسئولین ندارد. او حتی اذعان کرد که آماده بازگشت به نیوکمپ در آینده است.

گفت: من خوبم. «معلوم است که روزهای سختی بوده اند، روزهای آسانی نبوده اند، اما من وجدانم راحت است.

“من افتخار می‌کنم، خوشحالم. دو سال و نیم است که اینجا هستم. زمان آسانی نبوده است. اما فکر کنم می‌توانیم به دستاوردهای این مدت افتخار کنیم. از اینجا به بعد، من یک موضوع روشن دارم. ما همه چیز را به دست آورده‌ایم. من به این تجربه افتخار می‌کنم که مربی بارسا بودم.

“من دوست دارم برگردم. چرا که نه؟ من دوست دارم در بارسا باشم و برای بارسا کار کنم. امیدوارم فرصت بازگشت داشته باشیم. شما هرگز چنین خداحافظی را تصور نمی‌کنید. اما من یک مربی هستم و این من باید به آن احترام بگذارم. سعی کنم آن را درک کنم و تمام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *