کارنامه موفق روی ماتا در غیاب ریکاردو ساپینتو

کارنامه موفق روی ماتا در غیاب ریکاردو ساپینتو ، ساپینتو سرمربی تیم استقلال در بازی اخیر تیمش از نیمکت دور ماند. حتی با این دوری از نیمکت باشگاه استقلالی ها از گرفتن نتایج باز نماندند و استقلال دیروز یکی از بازی های حساس تیمش را در مقابل گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی پیروز شد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

دوری ساپینتو از نیمکت استقلال:

ریکاردو ساپینتو از جمله سرمربی های پرتنش و پرهیجان و چالشی چند سال اخیر باشگاه استقلال است. او یک مربی پرجنب و جوش است و واقعا نسبت به این تیمش غیرتی عمل می کند. به گزارش سایت ورزشی ،  ساپینتو در پنج بازی اخیرش برای استقلال در چهار بازی به دلیل محرومیت غایب بوده است. او حتی با دوری از نیمکت تیمش هم باعث افت نتایج تیم نشده است. استقلال در غیاب ریکاردو در سه بازی موفق شد 7 امتیاز کسب نماید.

 

کارنامه موفق روی ماتا در غیاب ریکاردو ساپینتو

تیم استقلال تهران در سه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، نساجی و گل گهر سیرجان در لیگ که ساپینتو در نیمکت مربیگری حضور نداشت موفق شد دو پیروزی و یک تساوی بدست آورد. آبی های بدشانس که نتوانسته بودند در مقابل نساج با وجود موقعیت پرگل از زمین مسابقه با برد خارج شوند. ساپینتو در بازی ملوان در جام حذفی نیز محروم بوده است. آبی های پایتخت حتی بدون وجود سرمربی خود توانستند این تیم را با دو گل شکست دهند و به مرحله بعدی صعود نمایند. روی ماتا مرد شماره یک استقلال بود که توانست بعد از ساپینتو و غیبتش تیم استقلال را در زمین هدایت نماید. آبی ها حالا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی می دانند.  به نظر شما استقلال با این روش و بازی های پیش رو می تواند قهرمان لیگ برتر یا جام حذفی شود؟ لطفا نظر خود را کامنت نمایید.

mohamadnd
7 مارس 2023

2 دیدگاه در “کارنامه موفق روی ماتا در غیاب ریکاردو ساپینتو

  1. والا روی ماتا مربی خیلی خوبیه و دوسش دارم ، میتونه حتی سرمربی هم بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *