کاپیتانی رونالدو در باشگاه النصر

کاپیتانی رونالدو در باشگاه النصر ، وزیر سعودی باشگاه النصر عربستان کاپیتان منتخب النصر و الهلال را در تقابل با باشگاه پاری سن ژرمن مشخص کرد. ترکی آل شیخ بازوبند را بر روی بازوی کریستیانو بست.

رونالدو توسط وزیر ورزش عربستان کاپیتان شد

به گزارش سایت “ورزشی” تیم های منتخب باشگاه النصر و الهلال عربستان قرار است در یک بازی تدارکاتی با سرمربیگری مارسلو گالاردو در ورزشگاه بین المللی ملک فهد در برابر تیم فرانسوی پاری سن ژرمن قرار بگیرند.

ترکی آل شیخ یک ویدیو در توییتر منتشر کرد و اعلام نمود که: ما در تاریخ 19 ژانویه وعده دیدار و مسابقه ای شگفت انگیز با حضور خالد اشنیف داریم. به امید خدا ترکیب فردا توسط خالد و مربی اعلام می گردد.

او همچنین در ادامه توییتش نوشت: امید داریم که در چنین روزی باشگاه الهلال و النصر دو ساعت کری خوانی را فراموش کنند و همه ما طرفدار یک تیم بنام ریاض باشیم. بعد از دو ساعت آتش بس تمام می شود و ما دوباره رقیب هم هستیم!

کاپیتانی رونالدو در باشگاه النصر

کاپیتانی رونالدو در باشگاه النصر

یکی از نکات جذاب و شگفت انگیز اینکه آل شیخ در یک ویدیو بازوبند کاپیتانی مسابقات را به رونالدو پرتغالی اهدا کرد تا بدین صورت خبر از کاپیتان شدن این بازیکن ستاره جهان بدهد. قطعا تقابل کریس با ستاره های تیم پاریس دیدنی است.

در این مسابقه که در ژانویه برگزار می شود و ستاره های مطرح فوتبال دنیا نظیر مسی و نیمار، امباپه و حکیمی حضور دارند. هواداران باشگاه های سعودی در انتظار یک بازی جذاب و هیجان انگیز هستند تا از تماشای یک مسابقه فوق العاده زیبا لذت ببرند.

حضور مسی روبروی رونالدو از جذاب ترین بخش های فوتبال دنیا است که بلاخره توسط مسئولان فوتبال عربستان این دیدار میسر شده است. باید ببینیم که چه گل هایی توسط این بازیکنان رقیب قدیمی زده خواهد شد. آیا رونالدو بعد از افت های شدیدی که داشت می تواند در مقابل ستارگان جهان خودی نشان دهد؟

mohamadnd
17 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *