کریم بنزما از اینستاگرام فرار کرد! / روزگار سیاه کریم در عربستان

شکست 5-2 الاتحاد مقابل النصر موجب شد کریم بنزما با موجی از انتقادات شدید در ‏فضای مجازی مواجه شود. کریم بنزما از اینستاگرام فرار کرد! شدت حملات به قدری بود که بنزما حساب کاربری خود را بست.

کریم بنزما از اینستاگرام فرار کرد!

به گزارش «ورزشی»، اگر در جریان ال‌کلاسیکوی عربستان میان الاتحاد و النصر، که ‏شب گذشته برگزار شد کریستیانو رونالدو با دو گل، به چهره اصلی ‏دیدار بدل شد. اما چهره منفور مسابقه و آماج حملات، کریم بنزما بود.

ولی چرا شکست سنگین برابر النصر تا این اندازه برای هواداران اتحاد سنگین بود؟ چرا که این ‏اولین شکست در دربی‌های دو تیم پس از پنج سال بود. آخرین باری که این تیم شهر جده ‏مقابل النصر شکست خورده بود در سال 2018 بود. شاید البته اگر ‏الاتحاد با نتیجه سبک‌تری مثل 1-0 یا 2-1 می‌باخت، شاید اوضاع اینقدر بد نمی‌شد. ولی باخت 5-2 کاسه صبر آنها را لبریز کرده است.

مانند اکثر موقعیت‌های مشابه، پس از یک باخت سنگین، هواداران به دنبال یک مقصر اصلی هستند. این مقصر اصلی، سپر بلای سایرین هم می‌شود. این بار این سپر بلای اتحادی‌ها، کسی نیست جز کاپیتان کریم بنزما.

اکنون دیگر دامنه انتقادها از باخت شب گذشته فراتر رفته است. هواداران بنزما را دلیل ناکامی ‏ تیم‌شان در این فصل می‌دانند. بنزما شاید باورش نمی‌شود که به او می‌گویند “تو مرد بازی‌های بزرگ نیستی. فقط بلدی به تیم‌های کوچک گل بزنی”.‏ چیزی که تا همین سال گذشته در رئال مادرید تصورش را هم نمی‌کرد.

انتقادات از کجا شروع شد؟

انتقادات از کجا شروع شد؟

انتقادات از بنزما از پیش از بازی دیشب شروع شد. به طور دقیق از شب بازی مقابل ‏الاهلی مصر در جام باشگاه‌های جهان که او یک پنالتی خراب کرد. در نهایت الاتحاد حذف شد. بنزما دیشب در شرایطی که تیمش 1-0 جلو افتاده بود یک پنالتی به حریف داد و رونالدو آن را گل کرد.

موج شدید انتقادات به بنزما در شبکه‌های مجازی از همین پنالتی شروع شد. این حملات آنقدری برای او آزار دهنده شد که تصمیم گرفت مدتی از فضای مجازی دور باشد. بنزما به همین خاطر ‏حساب اینستاگرامی‌اش را غیر فعال کرد. حالا حداقل برای مدتی منتقدین به او دسترسی نخواهند داشت.

حساب اینستاگرام کریم بنزما با بیش از 76 میلیون فالوو فعلاً در دسترس نیست. هرچند بنزما پیش از غیرفعال کردن حسابش به برخی انتقادها پاسخ داده بود. اما حجم و شدت فحاشی‌ها و تهدیدها به قدری زیاد بود که او مجبور به ترک پلتفورم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *