امباپه قلب اشرف حکیمی را شکست

کیلیان امباپه و اشرف حکیمی ؛ امباپه قلب اشرف حکیمی را شکست. کیلیان امباپه و اشرف حکیمی دوتا از همبازی تیم پاری سن ژرمن و از دوستان صمیمی همدیگر هستند. امشب تیم ملی فرانسه با دو گل تیم مراکش را از رقابت های جام جهانی حذف کرد.

به گزارش سایت “ورزشی” قبل از شروع مسابقه فرانسه مراکش در نیمه نهایی جام 2022 قطر یکی از رقابت و دوئل های جذاب رخ داد. و دو همبازی یعنی امباپه و اشرف حکیمی روبروی هم قرار می گیرند.

اشرف حکیمی و کیلیان امباپه دو همبازی باشگاهی

این دو بازیکن که یک رابطه دوستانه و صمیمی باهم در باشگاه پاری سن ژرمن دارند و حالا هرکدام برای تیم ملی کشورشان توپ می زنند. امباپه و حکیمی در پست هایی حضور دارند که درگیری فوتبالی بین آنها در زمین بیشتر به چشم می آید. امباپه در چپ و ژیرو در کنار او وظیفه حمله را برعهده داشتند. و حکیمی نیز در دفاع راست باید مانع از نفوذ این ستاره فرانسه می شد.

این دو ستاره باهم رابطه دوستی در باشگاه دارند. دقیقا قبل از بازی تیم ملی مراکش با فرانسه،این دو باهم ارتباط صمیمی داشتند. امباپه در طول جام جهانی حتی چندین بار با ترک اروی فرانسه به اردوی مراکش رفت. حالا در پاسخ به برخی رسانه ها امباپه به دیدن دوست صمیمی اش اشرف حکیمی رفت.

امباپه قلب دوستش را شکست
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی

مقاله مرتبط: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

پایان رویاهای مراکشی ها

پیروزی فرانسه در برابر مراکش باعث پایان یافتن تمامی رویاهای مراکشی ها در این جام جهانی شد. و همه افراد را به یاد یک ویدیو انداخت که یکسال پیش منتشر شد. این ویدیو که تاریخ ژانویه 2022 را دارد و امباپه و حکیمی با پیراهن باشگاهی خود یعنی PSG در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر حضور دارند. ورزشگاهی که در این جام میزبان چندین بازی بود.

مراکش فرانسه
مراکش و فرانسه

در این فیلم منتشر شده نشان می دهد که امباپه رو به دوربین گفت: در یک ورزشگاه 40 هزار نفره امیدواریم فرانسه و مراکش باهم بازی کنند. و البته من دوستم را نابود می کنم!

اشرف نیز در پاسخ به کیلیان گفت: من نابودش میکنم! امباپه در پاسخ به او با خنده گفت: قلبم می شکند. ولی خب فوتبال همین است و چه می شود کرد باید بکشمش.

کیلیان امباپه در کنار اشرف حکیمی
کیلیان امباپه در کنار اشرف حکیمی

دقیقا 12 ماه از آن زمان گذشته و حالا این دو رفیق در نیمه نهایی جام روبروی هم قرار گرفتند. و کیلیان امباپه و کری خوانی های آن روزش حالا به واقعیت تبدیل شد. اشرف حکیمی و هم تیمی هایش چاره ای جز حضور در رقابت های رده بندی را نداشته اند و کیلیان امباپه راهی فینال شده است.

کیلیان امباپه در مقابل اشرف حکیمی
کیلیان امباپه در مقابل اشرف حکیمی

امباپه قلب اشرف حکیمی را شکست

پس از اینکه مسابقه مراکش و فرانسه به پایان رسید. این دو دوست قدیمی به سوی همدیگر رفتند و همانند دو دوست واقعی در آغوش هم قرار گرفتند. امباپه واقعا به اشرف حکیمی علاقه مند است و این دوستی آنها پایدار باقی مانده است. کری خوانی های 12 ماه پیش دقیقا با یک شوخی دوستانه بیان شد و حالا به واقعیت تبدیل شد. برد و باخت جزو نتایج فوتبال است حتی اگر در نیمه نهایی قطر باشد. این باخت مراکش نمی تواند مشکلی در دوستی آنها ایجاد کند، بله فوتبال همین است.

امباپه و اشرف حکیمی در آغوش هم
امباپه و اشرف حکیمی در آغوش هم
تعویض پیراهن کیلیان و اشرف حکیمی
تعویض پیراهن کیلیان و اشرف حکیمی
اشرف حکیمی با پیراهن امباپه
اشرف حکیمی با پیراهن امباپه
حکیمی و امباپه در آغوش هم
حکیمی و امباپه در آغوش هم

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *