گاتزتا: طارمی به اینتر خواهد آمد / تابستان نه، همین ژانویه!

گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد مهدی طارمی گزینه اول اینتر در ژانویه است. البته او رقبای دیگری هم دارد. آیا طارمی به اینتر می‌پیوندد؟ شاید سریعتر از آنچه فکرش را بکنید!

طارمی به اینتر می‌پیوندد

به گزارش «ورزشی»، در شرایطی‌که انتقال مهدی طارمی از پورتو به اینتر بسیار محتمل به نظر می‌رسد، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت امروز این احتمال را بالاتر هم برد.

به گزارش گاتزتا، درحالیکه یک هفته تا شروع پنجره زمستانی نقل و انتقالات باقی است، اما در سمت اینتر مشخص است که نراتزوری برای تقویت ‏خود در خط حمله یک گزینه مهم دارد: مهدی طارمی. در ادامه این گزارش ادعا شده که ‏ مدیران اینتر تصمیم نهایی خود را گرفته‌اند. آن‌ها همه‌ی تلاش خود را برای جذب مهاجم ایرانی به کار می‌گیرند.

مطابق این گزارش، کادر فنی و مدیریت ورزشی اینتر بر این باروند که ‏آرناتوویچ و سانچز به هیچ وجه نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. به همین خاطر، جذب یک ‏مهاجم گلزن برای نراتزوری به اولویت بالایی بدل شده است. ‏سانچز تا امروز برای اینتر 446 دقیقه و آرناتوویچ 484 دقیقه بازی کرده‌اند. اما این دو در مجموع ‏در چمپیونزلیگ برای اینتر 3 گل به ثمر رسانده. همچنین از ابتدای فصل جاری تا این لحظه، هیچ گلی در سری‌آ به ثمر نرسانده‌اند.

دستورالعمل مدیران ارشد اینتر برای ماه ژانویه

دستورالعمل مدیران ارشد اینتر برای ماه ژانویه

مدیران ارشد اینتر از مدیریت ورزشی یک چیز ساده و مهم خواسته‌اند: ما به گلزن احتیاج داریم. در ژانویه به هر ترتیبی، مهاجمی ‏ارزان‌قیمت ولی با شم گلزنی بالا بخرید!‏

بعد از این دستور، مدیریت ورزشی اینتر به یک گزینه رسید: ‏مهدی طارمی. او برای مدیران اینتر یک گزینه طلایی بود. ستاره ملی‌پوش ایرانی ‏در 170 مسابقه برای پورتو 86 گل زده است. مهدی قراردادش با این تیم تابستان ژوئن ‌‏2024 به پایان می‌رسد.

تابستان نه، همین ژانویه!

به گزارش گاتزتا، اینتر ابتدا تماس‌هایی با طارمی برقرار کرد و هدف این بود ‏که او در تابستان آینده به این تیم ملحق شود. چرا که نراتزوری قصد داشت طارمی را ‏به رایگان در تیمش جذب کند. اما اصرار کادر فنی و ناکامی چندین مهره تهاجمی اینتر در ‏گلزنی موجب شد که آنها زودتر به دنبال تقویت تیم خود باشند.

اینتر حالا منتظر شروع پنجره زمستانی است تا مذاکرات با ‏پورتو را شروع کند. آنها بر این باورند که مدیران پورتو برای فروش طارمی با قیمتی معقولی ‏موافقت خواهند کرد. ‏

رقیب‌های اصلی طارمی

رقیب‌های اصلی طارمی

به گزارش گاتزتا در صورت ناکامی در جذب طارمی، گزینه‌های دیگری رو میز اینتر وجود دارد.

دو مهاجم لوئس موریل کملبیایی از آتالانتا و آنتونی مارسیال فرانسوی از ‏منچستریونایتد در کنار نام طارمی قرار دارند. اما گاتزتا به نقل از منابع خود می‌گوید با اینکه ماروتا این دو را ‏مناسب‌تر از طارمی می‌داند اما به یک دلیل مهم همچنان طارمی همچنان گزینه‌ی بهتری است. مهدی طارمی از دو مهاجم دیگر در دسترس‌تر است و جذب او با قیمت بهتری تمام خواهد شد. ‏

 

 

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *