گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از حذف سه شیرها از جام جهانی قطر، از آینده به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس خوشحال است.

ناگفته های گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس

گرت ساوت گیت می‌گوید پس از حذف فرانسه در جام جهانی، اجازه نخواهد داد احساسات آینده او را در انگلیس تعیین کنند. او هنوز دو سال از قرارداد فعلی اش با اتحادیه فوتبال انگلیس باقی مانده است.

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از شکست تیمش از جام جهانی قطر در مرحله یک چهارم نهایی، با شکست 2-1 از فرانسه، قهرمان وقت، می‌گوید که به کمی زمان برای بازنگری و تأمل نیاز دارد.

ساوت گیت متفکرانه گفت: «بعد از هرمسابقه می نشینیم و مرور می کنیم. بنابراین ما به زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم همه تصمیمات درستی می گیرند.»

سرمربی تیم ملی انگلیس بعداً اضافه کرد: “هر زمان که این مسابقات را به پایان رساندم، برای تصمیم گیری صحیح به زمان نیاز داشتم. زیرا از نظر احساسی شما احساسات مختلفی را تجربه می کنید. انرژی که در این مسابقات می گیرد بسیار زیاد است.

من می‌خواهم تصمیمات درستی بگیرم، هر چه که باشد، برای تیم، انگلیس، اتحادیه فوتبال انگلیس و باید مطمئن باشم که هر تصمیمی که می‌گیرم تصمیم درستی است . فکر می‌کنم درست است که کمی تصمیم بگیرم.

سرمربی تیم ملی انگلیس دو سال از قرارداد فعلی خود باقی مانده است. قبلاً شش بار در این کار حضور داشته است و سه مسابقه مهم را زیر نظر داشته است قبل از اینکه در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی دچار مشکل شود. به نیمه نهایی روسیه 2018 رسیده است.

ساوت‌گیت در مورد یکی دیگر از موقعیت‌های نزدیک به اشتباه فکر می‌کند

فرانسه اکنون یک برد تا اولین فینالیست متوالی پس از برزیل در سال 2002 و دو پیروزی تا تبدیل شدن به سومین تیمی که پس از برزیل در سال 1962 و ایتالیا در سال 1938 جام را حفظ کرده است فاصله دارد.

اما ماهیت خروج انگلیس، پس از یک عملکرد تا حد زیادی چشمگیر، قابل درک است که منبع غرور – و ناامیدی – برای ساوت گیت بود.

“این یک گروه متحد است و آنها نشان دادند که امشب، آنها شخصیت را نشان دادند، آنها توپ ها را نشان دادند تا با یک تیم بزرگ بازی کنند و پا به پای یک تیم بزرگ باشند، توپ را بگیرند، تا در راه شجاع باشند. ما سعی کردیم دفاع هم کنیم.البته، بی نقص نبود، اشتباهاتی در هر دو سمت وجود داشت که نتیجه بازی را تعیین می کرد، اما ما یک بار دیگر به بقیه جهان نشان دادیم که فوتبال انگلیس سالم است و ما برخی از آنها بسیار خوب است. بازیکنان خوب نه تنها در حال حاضر بلکه برای آینده نیز.

جدیدترین اخبار و حواشی ورزش و فوتبال را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *