اینترمیامی 5-0 اورلاندو سیتی | گلزنی مسی و سوارز در دربی فلوریدا

در جریان دربی فلوریدا در بامداد امروز، اینترمیامی با گلزنی مسی و سوارز و تیلور، اورلاندو سیتی را با 5 گل در هم کوبید. خلاصه‌ای از بازی را در ادامه می‌خوانید.

گلزنی مسی و سوارز در دربی فلوریدا

به گزارش وب سایت «ورزشی»، پس از شروع مناسب در فصل MLS، تیم تاتا مارتینو در روز شنبه کلاس واقعی خود را نشان داد.

در اولین فصل لیونل مسی با اینتر میامی در سال 2023، اورلاندو سیتی تیمی بود که بیش از همه او را ناامید کرد. آنها سخت و با شدت بازی کردند و منجر به درگیری بین آنها و آرژانتینی بودند.

روز شنبه، اورلاندو حتی نتوانست یک حمله درست و حسابی روی دروازه اینترمیامی ایجاد کند. به لطف لوئیز سوارز بود که در 11 دقیقه ابتدایی بازی دو گل زد و اولین گل های خود را با باشگاه به ثمر رساند، صورتی پوش‌ها خیلی سریع پیش افتادند.

لوئیس سوارز و لیونل مسی، به یاد روزهای قدیم

لوئیس سوارز و لیونل مسی، به یاد روزهای قدیم

سوارز برای دو گل اول بازی با جولیان گرسل هافبک همکاری کرد. قبل از پایان نیمه، رابرت تیلور گل سوم را با کمک سوارز به ثمر رساند.

این نیمه اول شامل برتری کامل از میامی بود. تور پیش فصل و دو بازی اول فصل نگرانی های زیادی را ایجاد کرده بود. اکنون همه چیز متفاوت است.

در نیمه دوم هیچ چیز برای اورلاندو تغییر نکرد. عملکرد ضعیف دفاعی باعث شد مسی گل چهارم بازی را به شکلی عجیب با سینه به ثمر برساند.

کمی بعد سوارز و مسی با هم ترکیب شدند. مسی با ضربه سر از سانتر سوارز گلزنی کرد. این سومین گل مسی در این فصل در طی سه بازی بود.

با پیروزی 5-0 ، میامی اکنون تیم برتر کنفرانس شرق است. اگرچه آنها بازی های بیشتری نسبت به سایر تیم ها انجام داده‌اند. بازی بعدی آنها یک مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف مقابل نشویل اس سی در 7 مارس (پنجشنبه 17 اسفند) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *