آیا مصدومیت ارلینگ هالند جدی است؟ / گواردیولا وضعیت هالند را مشخص کرد

آیا مصدومیت ارلینگ هالند جدی است؟ پپ گواردیولا ترس از مصدومیت ارلینگ هالند را بی مورد می‌داند. در این پست از ورزشی درباره‌ی وضعیت مصدومیت هالند را بررسی می‌کنیم.

آیا مصدومیت ارلینگ هالند جدی است؟

هالند در دیدار منچسترسیتی مقابل لوتون غایب بود. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از تایید عدم شکستگی در پای مهاجم، ترس از غیبت ارلینگ هالند در جام جهانی باشگاه‌ها را کاهش داد.

مهاجم نروژی تنها چند هفته پس از یک مصدومیت جزئی در تیم ملی، پیروزی 2-1 سیتی مقابل لوتون تاون را در روز یکشنبه به دلیل مصدومیت از دست بدهد. اما گواردیولا فاش کرد که این بازیکن 23 ساله از «واکنش استرس استخوانی» رنج می برد.

با این حال، مربی سیتی از اینکه متوجه شد هیچ شکستگی وجود ندارد، خیالش راحت شد. شکستگی می‌توانست او را برای هفته‌ها از میادین دور نگه دارد. هرچند ممکن است مجبور شود بازی بعدی خود در لیگ مقابل کریستال پالاس را از دست بدهد.

گواردیولا گفت : «او امروز آماده نبود، فکر نمی‌کنم برای کریستال پالاس [شنبه] اینطور باشد. اما امیدوارم بتواند در عربستان سعودی (جام باشگاه‌های جهان) آماده باشد. هفته به هفته‌ی وضعیت او را بررسی می‌کنیم.»

مربی سیتی توضیح داد که این مشکل در جریان باخت اواسط هفته مقابل استون ویلا رخ داده است.. او افزود: «روز بعد تقریباً نتوانست درست راه برود.»

تاریخ بازگشت مصدومیت احتمالی ارلینگ هالند

برندگان سه‌گانه فصل گذشته، قبل از سفر به عربستان سعودی دو بازی دیگر برای انجام دارند. کرونا زوزدا در لیگ قهرمانان جهان تا چهار روز دیگر  با سیتی بازی می‌کند. سیتیزن‌ها سپس در 16 دسامبر در ورزشگاه اتحاد پذیرای پالاس است.

«دیروز با او صحبت کردم و او گفت که احساس بسیار بسیار بهتری دارد و می تواند بدون درد راه برود. دکتر می‌گوید باید هفته به هفته و روز به روز ببینیم که چطور بهتر می شود.»

شاید او برای کریستال پالاس آماده باشد‌، فکر نمی‌کنم اما خواهیم دید.»

گواردیولا جانشین هالند را معرفی کرد

گواردیولا جانشین هالند را معرفی کرد

«ما با 11 بازیکن بازی می کنیم، مطمئناً. ارلینگ از زمان حضورش در تیم، بسیار مهم بوده است. اما در طول فصل شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. مصدومیت ها، محرومیت ها، مشکلات، ما باید خود را وفق دهیم.»

گواردیولا همچنین تأیید کرد که جولیان آلوارز که از اکتبر تاکنون موفق به گلزنی در لیگ نشده است. در غیاب هالند هدایت خط را به عهده خواهد گرفت.

سیتی مجبور شد برای غلبه بر لوتون کامبک بزند. من سیتی با گل‌هایی که از دو بازیکن خط میانی برناردو سیلوا و جک گریلیش به ثمر رسید، توانستند حریف قعرنشین را 2-1 شکست دهند.

این نتیجه به روند چهار بازی بدون برد پایان می‎دهد و سیتی را در کورس قهرمانی نگه می دارد. اگرچه مردان گواردیولا با 16 بازی، چهار امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب هستند.

Pooria
11 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *