اتفاق عجیب درباره لوکادیا و پرسپولیس

در ساعات اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد و مذاکره مجدد پرسپولیس و یورگن لوکادیا برای بازگشت این بازیکن هلندی شنیده می‌شود. اما اتفاق عجیب درباره لوکادیا و پرسپولیس بخاطر چیست؟

اتفاق عجیب درباره لوکادیا و پرسپولیس

به گزارش وب سایت «ورزشی»، پرسپولیس در لیست جدید خود با توجه به خروج شهاب زاهدی و همچنین نبیل باهویی جای خالی دارد. به همین خاطر اوسمار ویرا در صورت نیاز می‌تواند یک بازیکن را جذب کند.

این در شرایطی است که در ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره یورگن لوکادیا به پرسپولیس به گوش می‌خورد. مهاجم هلندی که در اتفاقی جالب توجه فصل پیش در پنجره تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد. او حتی آمار گلزنی خوبی تا پیش از خروج جنجالی‌اش از تیم نشان داد. این بازیکن گلزن 48 ساعت قبل از دربی با درخواست سفر به کشورش، تیم پرسپولیس را با شوک غیرمنتظره مواجه کرد. او بعد از آن نیز دیگر به ایران بازنگشت.

باشگاه پرسپولیس پس از این اقدام مهاجم هلندی‌اش به فیفا شکایت کرده بود. او در نهایت موفق شد علیه او حکم گرفته و یورگن لوکادیا را محکوم به پرداخت غرامت کند.

بازگشت لوکادیا و اشتیاق قرمزپوشان

بازگشت لوکادیا و اشتیاق قرمزپوشان

با این وجود، عملکرد این مهاجم هلندی همواره مورد علاقه هواداران پرسپولیس بوده است. او حال بار دیگر سر زبان‌ها است. اکنون هم بخاطر جای خالی در لیست پرسپولیس و احتیاج مبرم به جذب یک مهاجم، بار دیگر شایعات بازگشت مهاجم هلندی به گوش می‌خورد.

با تمام این توصیفات، این موضوع حقیقت ندارد. در واقع باشگاه پرسپولیس اقدامی برای جذب دوباره این مهاجم هلندی نداشته است. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با رد شایعات بازگشت لوکادیا به پرسپولیس، خبر جالبی در این باره داد: نه، بحثی در این مورد نشده و شایعه است. اتفاقا ایشان (لوکادیا) به حکم اعتراض کرده و آن را به CAS برده است. چیزی که باعث شد تا همین دیروز ما اقدام به پاسخ و ارائه مستنداتی به دادگاه CAS داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *