لباس جورجینا رودریگز در هفته مد پاریس 2024 (عکس)

لباس جورجینا رودریگز در هفته مد پاریس 2024 و شوی لباس وتمان، توجهات و نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. شریک کریستیانو رونالدو با لباسی به امضای این بازیکن در فرش قرمز حاضر شد.

لباس جورجینا رودریگز در هفته مد پاریس 2024

لباس جورجینا رودریگز در هفته مد پاریس 2024

به گزارش «ورزشی»، جورجینا رودریگز به شیک‌ترین شکل ممکن از کریستیانو رونالدو حمایت کرد. روز جمعه، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، 30 ساله، در نمایش لباس زنانه پاییز/زمستان 2024-2025 وتمان در هفته مد پاریس ظاهر شد.

همسر این فوتبالیست حرفه‌ای، 39 ساله، در حالی که وارد مراسم می‌شود، یک لباس قرمز با شماره هفت پوشیده بود. لباسی به شکل و رنگ روزهای بازی این بازیکن در منچستر یونایتد.

با اینکه رونالدو در اکثر دوران ورزشی خود با همین عدد به میدان می‌رفت، اما این لباس قرمز و سفید؛ منعکس‌کننده‌ی لباس منچستریونایتد بود.

لباس کامل جورجینا رودریگز

لباس کامل جورجینا رودریگز

علاوه بر شماره نمادین 7 و نوشتار سفید، لباس او بلند و تا زمین، دارای آستین‌های کوتاه و دامن گشاد چین دار بود.

با هر قدمی که رودریگز برمی‌داشت، کفش های مشکی زیر طرح وتمان نیز دیده می‌شد. اما نکته‌ی جالب‌تر این بود که در پشت لباس جورجینا، دست‌خطی دیده می‌شد. نوشته‌ای که از سوی شریکش رونالدو نوشته شده بود.

هیچ گوشواره یا گردن‌بندی برای ظاهر او وجود نداشت، اما رودریگز در هر انگشت انگشتر داشت.

او قبل از حضورش در هفته مد پاریس برای وتمان، عکس‌هایی از خود و فرزندانش در حال سفر به مکانی نامعلوم را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

همسر آرژانتینی رونالدو در یک پست اینستاگرامی نوشت: “A un lugar de fantasía con mis bebés”. که به فارسی “سفر به یک مکان فانتزی با عزیزانم” ترجمه می‌شود.

مستند جورجینا رودریگز

مستند جورجینا رودریگز

اسطوره فوتبال و رودریگز از سال 2017 پس از ملاقات در یک فروشگاه گوچی که در آن زمان  دستیار فروش بود، با هم قرار گرفتند.

این زوج مشهور روزهای اولیه آشنایی خود را در مستند نتفلیکس I Am Georgina توصیف کردند.

او در یکی از اپیزودها گفت: «بسیار اوقات او بعد از کار دنبالم می‌آمد. یادم می‌آید یک بار با بوگاتی. همکارانم دیوانه شدند. آنها با اتوبوس به آنجا می‌آیند و من با بوگاتی می‌روم. منظورم این است که مردم باورشان نمی‌شد.”

این زوج در مورد مرگ یکی از دوقلوهای خود در آوریل 2022 نیز صحبت کردند. کوچکترین آنها، بلا، سالم متولد شد. اما برادر دوقلوی او، آنجل، مرده بود.

رونالدو در آن زمان در شبکه های اجتماعی نوشت : “با عمیق‌ترین اندوه خود باید اعلام کنیم که پسر بچه ما درگذشت. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می تواند احساس کند. تنها تولد دختر بچه ما به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *