احیای ژائو فلیکس؛ معجزه‌ی بارسلونا و بهترین فصل فلیکس

پس از انتقال قرضی از اتلتیکو، بهترین فصل فلیکس در اسپانیا را شاهد هستیم. احیای ژائو فلیکس، روح تازه‌ای به بارسلونا بخشیده‌است. ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا، از زمان حضورش در این تیم روزهای خوبی را سپری کرده است.

احیای ژائو فلیکس در نیوکمپ

به گزارش وب سایت ورزشی، بارسلونا شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم لالیگا در خانه‌ی کادیز به میدان رفت. آبی‌اناری‌ها در نهایت موفق شدند این تیم را در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه 0-1 شکست دهند. با این پیروزی، اختلاف امتیازات با رئال صدرنشین همچنان حفظ شد.

ژائو فلیکس پرتغالی، تک گل ارزشمندی را در این دیدار مقابل بارسا به ثمر رساند. البته گلی که او زد نیز یک گل معمولی نبود. فلیکس با یک ضربه قیچی برگردان زیبا و تماشایی توپ را درون وارد دروازه کرد. با این گل او نتیجه اعتمادهای ژاوی را پاسخ داد و نشان دهد که شایستگی حضور در زمین و ترکیب اصلی را دارد.

آمار ژائو فلیکس در بارسلونا

آمار ژائو فلیکس در بارسلونا

این ستاره پرتغالی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال پیش به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. او تا به اینجای کار در فصل جاری 10 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. این آمار، بهترین رکورد او از زمان حضور در فوتبال اسپانیا در سال 2019 است.

ژائو فلیکس امیدوار است که عملکرد خوب خود را تا پایان فصل در تیم اتلتیکو ادامه دهد. او می‌خواهد مدیران بارسلونا را مجاب کند که او را به صورت قرضی یا با قراردادی دائمی از اتلتیکو به خدمت بگیرند. به ویژه اینکه او بارها تمایل خود را به تیم محبوب کودکی خود بارسلونا نشان داده است. همچنین او تمایلی به بازگشت به اتلتیکو ندارد. به خصوص از آنجا که اتلتیکو نیز دل خوشی از او ندارد. فلیکس با دو گلزنی برابر تیم سابق خود، خوشحالی واضحی از خود نشان داده است. همین موضوع، پل‌های بازگشت به جمع روخی بلانکو را برای او خراب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *