کلوپ در بارسلونا! | آمار عجیب مربی اسپانیایی برای آبی اناری‌ها

برادر ژاوی که به او لقب اسکار کلوپ داده‌اند، آمار جالبی در قالب جانشینی برادرش در جایگاه مربی‌گری بارسلونا را دارد. در این پست از ورزشی آمار کلوپ در بارسلونا را بررسی می‌کنیم.

اسکار هرناندز یا کلوپ در بارسلونا؟

به گزارش وبسایت ورزشی، در رختکن بارسلونا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی گذاشته‌اند. دستیار ژاوی بخاطر شباهت ظاهری مانند ریش، عینک و حرکاتش، بسیار شبیه یورگن کلوپ آلمانی است. به همین خاطر به او لقب اسکار کلوپ را داده‌اند.

در ابتدا نام مستعار کلوپ بیش از هر چیز دیگری شبیه یک جوک خنده‌دار بود. اما کم کم این نامگذاری دلیل منطقی هم پیدا کرد. آن هم بیشتر به خاطر نتایج با تیم بود تا شباهت ظاهری‌اش با سرمربی لیورپول.

با پیروزی شب گذشته بارسلونا در کادیز، برادر ژاوی برای هشتمین بازی خود را به عنوان جانشین او، با پیروزی پشت سر گذاشت. رکوردی که فقط در دست بزرگترین مربیان بارسلوناست. رکورد او کاملاً باورنکردنی است: هشت بازی، هشت برد، 19 گل زده و 3 گل خورده.

عملکرد اسکار هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا

عملکرد اسکار هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا

این آمار از یک بازی دوستانه در تور پیش فصل آغاز شد. زمانی که ژاوی مجبور شد به خاطر مشکل ویزا در اسپانیا بماند و دیرتر راهی آمریکا شد. این شرایط موجب شد تا در پیروزی قاطع (0-6) مقابل اینتر میامی، او هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد.

اولین بازی رسمی او برابر والنسیا در نیوکمپ بود. بارسلونا آن بازی را با نتجه 1-0 با گل رافینیا از آن خود کرد. بارسا نیم ساعت را نیز به خاطر اخراج آرائوخو ده نفره بازی کرد. سپس پیروزی‌های 2-0 برابر کادیز، 4-3 برابر ویارئال، 1-0 مقابل مایورکا، 3-0 مقابل اتلتیکو، 1-0 برابر لاس پالماس و بازی دیشب برابر کادیز (1-0) با هدایت اسکار هرناندز میسر شد. ژاوی در تمام این بازی‌ها محروم بود.

اسکار در بازی روز اول در ختافه نیز مجبور شد به خاطر اخراج برادرش در دقیقه 70، دوباره در نقش مربی ظاهر شود، اما او فقط 20 دقیقه روی نیمکت بود. احتمالا بازی دیشب آخرین حضور اسکار به‌عنوان سرمربی بارسا بود. چرا که از فصل آینده، ژاوی در بارسلونا نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *