طعنه گولسیانی به یورگن لوکادیا

طعنه گولسیانی به یورگن لوکادیا ، او که در دربی بسیار خوش درخشید. حالا گفته من دوست داشتم همانند ایمون زاید هت تریک می کردم. در تاریخ فوتبال پرسپولیس قرار می گرفتم. ولی کاش می توانستم با دو گلی که زدم به پیروزی می انجامید.

طعنه مدافع محبوب پرسپولیس به لوکادیا

به گزارش سایت “ورزشی” گولسیانی مدافع محبوب تیم پرسپولیس که در شهرآورد اخیر توانست گلزنی کند. او با دوبار ضربه سر موفقی را راهی دروازه استقلال کرد. یکبار تیمش را از استقلال جلو انداخت و بار دیگر نتیجه بازی را مساوی کرد تا تیمش در این مسابقه بازنده نباشد.

گولسیانی حالا یک چهره شناخته شده در پرسپولیس تهران است. این بازیکن بیش از 5 سال است که به ایران آمده و بعد از سه تیم در پرسپولیس قرار گرفت تا موفقیت های خودش را تکمیل کند. حالا دومین بازیکن گلزن خارجی برتر دربی به حساب می آید. همه فکر می کردند گلزن برتر خارجی از بین لوکادیا یا دیاباته انتخال خواهد شد.

حتما بخوانید: یورگن لوکادیا بازیکن هلندی | بیوگرافی+زندگی شخصی+عکس با همسر

طعنه گولسیانی به یورگن لوکادیا

یک گفتگوی جذاب را با این بازیکن مدافع خوش اخلاق انجام داده ایم که نمایش بی نظیری در دربی تهران داشت در ادامه مصاحبه ما را با گولسیانی می خوانید:

– حالا از دربی چند روزی گذشت. دوست دارم حس و حال و خودت را از گلزنی در مقابل رقیب تاریخی تیم بگویی!

من دو گل با پیراهن پرسپولیس در این بازی به ثمر رساندم. حالا خوشحالم که به تیم خودم برای کسب امتیاز کمک کنم و هیچ حسی بهتر از این نیست.

– برای شخص خودت کدام گل بهترین حس را در تو ایجاد کرد؟

هر دو گلی که من زدم واقعا پراهمیت بود. گل اول باعث شد تا اولین گل من در پرسپولیس باشد. با گل دوم نیز تیم خودم را از شکست نجات دادم. حالا هر دو گل برایم خیلی مهم است.

– تو گل هایت را اکثرا از نقطه پنالتی میزدی، حالا با توجه به اینکه پنالتی زن اول تیم نبودی، آیا فکر زدن گل در دربی اخیر را داشتی؟

این موضوع اصلا صحیح نیست. من همه گل هایم را از روی نقطه پنالتی نزدم. من اگر واقعا پنالتی زن اول باشم. حالا گل های زیادی می توانستم بزنم ولی برای من مهمترین چیز موفقیت تیم در لیگ است. اصلا گل زن مهم نیست. من حتی با دفاع می توانم از فوتبال لذت ببرم. حتی از اینکه در ترکیب اصلی قرار دارم بسیار خوشحالم. همانند مهاجمانی که از گل زدن لذت می برند. من برای این بازی انگیزه بالایی داشتم و شاید گل زدن هم بخاطر انگیزه بالا بود و خوشحالم که موفق شدم.

طعنه گولسیانی به یورگن لوکادیا

هر دو پاس را ترابی داد آیا از قبل با او هماهنگ بودی؟

اصلا اینطور نیست. من از مهدی ترابی بعد از بازی پرسیدم که آیا من بودم که دومین گل را زدم. چون او نتوانسته بود گل خودش را ببیند. من فقط از ترابی برای دو کمک خوب تشکر کردم. خیلی جالب بود و نمی دانستم چه کسی گل را زد.

شما گفتی که تیم ضعف دفاعی دارد. آیا می شود درباره اش توضیح دهی؟

چطور می توانم بگویم تیم دفاع ضعیفی دارد وقتی ما بهترین تیم ایران هستیم از لحاظ گل خورده! ما در بخش دفاعی مشکلات فنی و تاکتیکی زیادی داریم. چهار مدافع برای این بخش در نظر گرفتیم. ما با 11 بازیکن حمله می کنیم و با 11 تا بازیکن نیز همزمان دفاع می کنیم. اشتباهات زیادی نیز در یارگیری و ضربه های ایستگاهی داریم و جزئیات کوچک زیادی نیز وجود دارد که باید به آنها اذعان کنم.

جدایی مهاجم هلندی لوکادیا بسیاری از طرفداران را نگران کرده است. آیا تو بعد از خروج او از ایران باهاش صحبت کردی؟ آیا ممکن است روزی تصمیم مشابهی بگیری؟

من با یورگن صحبتی نکردم. این جدایی برایم تعجب آور بود. من در این مورد جوابی ندارم ولی اگر درباره من بخواهید بپرسید من فکر نکنم اتفاق اشتباه مشابهی برایم رخ دهد. من شش سال است که در خدمت فوتبال ایران هستم. روزهای زیادی در کنار تیم بودم. خانواده ام را نیز در سالهای مختلف دیده ام. آیا این آسان بود؟ فکر می کنید من در شش سال هرگز این موقعیت را نداشتم که به این شکل بروم؟

واقعا من نمی توانم اینکار را انجام دهم. این فوتبال است و جزئی از زندگی من محسوب می شود و تیم باشگاه پرسپولیس نیز خانواده من به حساب می آید.

در زدن ضربات سر در حد بازیکن مگوایر تبحر دارید؟

من الگوی خاصی نداشتم. من اصلا درباره مگوایر فکر هم نمی کنم. الگوی من روزهای سخت و پرتلاش است.

قبل از این تنها بازیکن خارجی که در اولین دربی بیش از یک گل زد را میشناسی؟ ایمون زائد بود!

بله من ایمون زائد و هت تریک تاریخی او را در دربی دیدم. ولی شخصا او را نمی شناسم. البته من از او الهام گرفتم.

آیا پیراهن این دربی برای تو خاص است؟ این را به کسی دادی یا برای خود آن را نگه داشتی؟

دو گلی که در دربی زدم برای من خیلی مهم بود. ولی آن پیراهن خاص و ویژه برایم زیاد مهم نبود. آن پیراهن را از اعضای تیم نخواستم و اصلا نپرسیدم که به چه شخصی رسید.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *