اینماد اسپانسر استقلال لغو شد | فشار بر استقلال و موبایل موسوی

موبایل موسوی مدتی با همان روش کوروش کمپانی در حال فروش موبایل با قیمت زیر قیمت جهانی بود. اینماد اسپانسر استقلال لغو شد. این تعلیق چه معنایی برای اسپانسر استقلال دارد؟

اینماد اسپانسر استقلال لغو شد

به گزارش وب سایت ورزشی، در هفته‌های اخیر موضوع کلاهبرداری کوروش کمپانی به موضوع داغ کشور تبدیل شد. این شرکت به دلیل پیش‌فروش آیفون‌های ۲۰ میلیون تومانی سروصدای زیادی به پا کرده بود. این شرکت برای تبلیغات هم از بسیاری افراد مشهور استفاده کرده بود. همین موضوع جنجال ها را بیش از پیش کرده بود. در پایان نیز پس از انتشار خبرهای گوناگون در رابطه با این شرکت و پلمب آن، اخبار فرار مدیرعامل این شرکت به سرعت پخش شد. اما در راستای این خبر، مشخص شد که شرکت‌های دیگری هم در حال انجام فعالیت مشابه با کوروش کمپانی هستند.

در این رابطه، اوایل اسفند رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی کشور پیرامون تکرار ماجرای مشابه کوروش کمپانی هشدار داد. وی در این باره گفت که چندین بار به مدیر عامل باشگاه استقلال پیرامون اسپانسر این باشگاه تذکر داده‌اند.علیرغم عدم پاسخ از سمت این مجموعه، به‌صورت رسمی و کتبی هشدارهایی داده شده است. ظاهرا اسپانسر آن‌ها مجوز واردات موبایل ندارد.

نماد الکترونیکی (اینماد) محوریت جنجالهای پیش آمده

نماد الکترونیکی (اینماد) محوریت جنجالهای پیش آمده

باشگاه استقلال هم در این مدت با همان روش کوروش کمپانی در حال فروش موبایل با قیمت ۳۰ الی ۴۰ درصد کمتر از قیمت جهانی بود. یکی از انتقاداتی که ماجرای کوروش کمپانی وارد بود، اخذ نماد اعتماد الکترونیک از سوی این شرکت بود. موضوعی که در مورد شرکت اسپانسر استقلال هم صدق می‌کند.

نماد اعتماد الکترونیکی احراز هویت، آدرس و اصالت مجوزهای تخصصی اشخاص برای شروع و ادامه فعالیت در همان در فضای مجازی را نشان می‌دهد. اما پیرو آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی مصوب هیئت دولت دوازدهم، شرکت‌های پرداخت‌یار باید اینماد (اعتماد الکترونیکی) از مشتریان خود دریافت کنند. از این رو از مردادماه سال ۱۴۰۰، دریافت اینماد برای کسب‌وکارهای دارای درگاه پرداخت الکترونیکی، اجباری شد.

حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اینماد اسپانسر استقلال تعلیق شده است. البته استقلال در بازی دیروز برابر مس رفسنجان همچنان از تبلیغ موبایل موسوی روی لباس خود استفاده می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *