خبر فوری؛ خریدار پرسپولیس مشخص شد

سازمان تامین اجتماعی با انتشار بیانیه‌ای صحبت‌های مدیرکل خود را تکذیب کرد. خریدار پرسپولیس مشخص شد.

خریدار پرسپولیس مشخص شد

به گزارش وب سایت ورزشی، دیروز مهرابی مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی صحبت‌های مهمی درباره‌ی مالکیت سرخ‌پوشان پایتخت ذکر کرد. او در انتهای صحبت‌های خود، واگذاری این باشگاه به تامین اجتماعی را «از چاله به چاه» دانست. در آستانه صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه تهرانی پرسش‌های زیادی در این باره و حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا در بین هواداران تیم پایتخت مطرح شد.

یک روز بعد از صحبت‌های مهرابی مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی، بیانیه‌ای بر روی وب سایت خبری این سازمان منتشر گردید. در این گزارش، شایعات را سوء‌برداشت اعلام کرده‌اند. طبق این بیانیه، سازمان تامین اجتماعی از رشد ورزش در کشور حمایت می‌کند. به بیان دیگر در این بیانیه از تصمیم دولت در واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی به نوعی حمایت شده است.

بیانیه سازمان تامین اجتماعی درباره پرسپولیس

بیانیه سازمان تامین اجتماعی درباره پرسپولیس

«پیرو برخی سوءبرداشت‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده درباره مصاحبه یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس، این سازمان اعلام می‌دارد به نظر می‌رسد از بخشی از مصاحبه مذکور سوءبرداشت‌هایی ایجاد شده و موجب کدورت خاطر برخی از هواداران شده است.

لذا این سازمان با احترام به هواداران پرشمار و محترم این باشگاه بزرگ، تاریخی و مردمی، حمایت خود از رویکرد اعتلا و ارتقای حوزه ورزش حرفه‌ای که با سلامت و نشاط عمومی جامعه در ارتباط مستقیم است را اعلام داشته و باشگاه‌های پرطرفداری نظیر پرسپولیس و استقلال را از سرمایه‌های بزرگ و قابل افتخار کشور می‌داند.

در همین راستا سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن پایبندی و استقبال از اصل شفافیت. با تأکید بر تبعیت از سیاست‌های کلان و راهبردی کشور در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و همچنین اقتضائات مدیریت فرابخشی در موضوع مذکور، اعلام می‌دارد از هرگونه تصمیم که منجر به رشد و اعتلای ورزش کشور و افزایش سرمایه‌های اجتماعی گردد؛ حمایت می‌نماید.»

این موضوع شب گذشته در نامه‌ای در برنامه فوتبال برتر اعلام گردید. طبق ادعاها باشگاه پرسپولیس به عنوان قسمتی از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی واگذار خواهد شد. اما چند ساعت بعد، تامین اجتماعی با انتشار این بیانیه، تصمیم دولت مبنی بر واگذاری این باشگاه را تایید کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *