اینیستا در ویسل کوب ژاپن

اندرس اینیستا در مه 2018 تصمیم گرفت باشگاه بارسلونا را ترک کند و به ویسل کوبه ژاپن برود. اینیستا یکی از مهره های کلیدی اسطوره باشگاه بارسلونا و در ان فصل که بارسلونا فاتح لالیگا شد اما تصمیم گرفت از بارسلونا خداحافظی کند. اندرس اینیستا بعد از خداحافظی با بلوگرانا قرار دادی 3 ساله با باشگاه ژاپنی ویسل کوبه امضا کرد. وقتی در سال 2021 این قرار داد به پایان رسید تصمیم گرفت 2 سال دیگر با ویسل کوبه قرارداد امضا کند.

اسطوره بارسا در مصاحبه با نشریه اتلتیک میگوید تصمیم برای ترک بارسلونا کاملا درست بوده است. چیزی که جدایی این بازکن از بارسلونا را جنجالی کرده بود این بود که او پیش تر قراردادی با این باشگاه امضا کرده بود که تا پایان عمر در بارسلونا بازی کند.

وی در این مصاحبه گفت از انتقال به ژاپن پشیمان نیستم و از پیشرفتی که در بارسا کردم راضی بودم .در ذهن من میگذشت که هم اکنون مناسب ترین زمان برای جدایی از باشگاه است. خوشبختانه گذر زمان نشان داد تصمیمم کاملا درست بود.

وی به همراه زوج خود، ژای خط میانه قوی در بارسلونا تشکیل داده بودند که در آن زمان زبان زد خاص و عام بود. اندرس اینیستا و ژاوی به مدت 10 سال در این تیم بازی کردند. درخشیدند اینیستا زمانی که با بارسلونا خداحافظی کرد 601 بار پیراهن آبی اناری کاتالان را به تن کرده بود و کارنامه ای درخشان از خود به جا گذاشت.

تاریخ بارسلونا سرشار از خاطرات شیرین با این ستاره است. طرفداران این تیم از ژاوی و او به نیکی یاد می کنند.

Hesam
22 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *