بیوگرافی اکبر ایمانی، زندگی شخصی، همسر + عکس

بیوگرافی اکبر ایمانی، بازیکن باتجربه و هافبک میانی تیم تراکتور و سابق تیم ملی معروف به اکبر غیرت را در این پست از وب سایت ورزشی، می‌خوانید.

بیوگرافی اکبر ایمانی

اکبر ایمانی متولد ۱ فروردین ۱۳۷۱ در اردبیل بازیکن فوتبال است. پست تخصصی او هافبک دفاعی است.

با ۱۸۱ سانتی متر قد شماره ۶ تراکتورسازی را می‌پوشد. او از رده زیر ۱۳ سال نیز تجربه حضور در تیم ملی را داشته است. اکبر ایمانی اکنون به اکبر غیرت مشهور است.

بیوگرافی اکبر ایمانی

دوران کودکی و علاقه به فوتبال

اکبر قره آغاج سفلی روز اول فروردین در شهر پارس آباد استان اردبیل به دنیا آمد. استعداد او از بازی‌هایش در مسابقات بین مدرسه مشخص شد.

از آکادمی تا تیم ملی

بعدا در مدارس فوتبال زیر نظر مربیانی نظیر خدارضا اصلانی ، حجت ولیزاده ، علیرضا اصغری و قابل امدادی در پارس آباد شروع به پرورش استعداد خود کرد.

او سپس به تیم اینترکمپوس اردبیل پیوست. با ادامه درخشش خود، در ۱۲ سالگی پس از قبولی در تست تیم ملی وارد گروه سنی، به تیم نونهالان ایران پیوست.

حضور در آکادمی سپاهان

سال ۱۳۸۴ و در سن 13 سالگی، به دعوت محمد یاوری به آکادمی سپاهان اصفهان آمد. ایمانی تا ۱۸ سالگی و رده جوانان در این تیم حضور داشت.

او سپس از سال ۱۳۸۹ به تیم بزرگسالان سپاهان رفت. به علاوه در زمان حضور سه ساله خود در این تیم موفق به کسب سه قهرمانی در لیگ برتر شد

از ذوب آهن تا نفت آبادان

ایمانی از سال ۱۳۹۱ به مدت دو فصل به ذوب آهن پیوست. سپس از سال ۹۴ تا ۹۵ با قرارداد ۶۵۰ میلیونی در فولاد خوزستان بازی کرد. او همچنین یک نیم فصل در پدیده بازی کرد.

دی ماه ۱۳۹۶ به باشگاه ذوب آهن اصفهان بازگشت. هرچند مدت زیادی نماند. نیم فصل اول ۹۷ را در تیم صنعت نفت آبادان بازی کرد.

بازی در تراکتور

این بازیکن تورک زبان ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ در ۲۷ سالگی به تراکتور پیوست. از همان ابتدا بخاطر تعصب و غیرتش در دل هواداران جا باز کرد. او که در پست محمد ابراهیمی بازی می‌کند.

ازدواج در ۱۷ سالگی

ازدواج در ۱۷ سالگی

اکبر ایمانی سال ۱۳۸۸ وقتی ۱۷ ساله بود با پریسا عطایی ۱۶ ساله ازدواج کرد. او می‌گوید  بعد از زندگی متاهلی حاشیه های فوتبالی اش کم شد.

الگوها

در بین بازیکنان خارجی ژابی آلونسو هافبک سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ الگوی فوتبالی ام است. بین ایرانی ها علی کریمی را خیلی دوست دارم

در تیم ملی بزرگسالان

اکبر تجربه بازی در زیر ۱۳ سال ، جوانان و امید ایران را در کارنامه دارد. او سال ۱۳۹۶ توسط کارلوس کیروش به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت و در سه بازی ملی نیز حاضر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *