تمجید لوئیز انریکه از بازیکنان بارسلونا پیش از دیدار با پاریس سن ژرمن

تمجید لوئیز تمجید لوئیز انریکه از بازیکنان بارسلونا دل هواداران این تیم را با یادآوری خاطرات قدیم با این مربی خوشحال کرده است.

خلاصه

انریکه در طول تعطیلات بین‌المللی دوباره پخش در توییچ را آغاز کرده است.

سرمربی پاریس سن ژرمن به تمایل خود برای بازگشت به بارسلونا در آینده اعتراف کرد.

از چند بازیکن بارسلونا به عنوان بازیکنان موردعلاقه تیم PSG نام برده می‌شود.

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که تعدادی از بازیکنان بارسلونا به اندازه کافی خوب هستند تا در تیم فعلی او شروع کنند.

تمجید لوئیز انریکه از بازیکنان بارسلونا

به گزارش ورزشی، انریکه به شدت با بازگشت به بارسلونا در ارتباط بوده است. او اخیراً اعتراف کرده که امیدوار است بار دیگر هدایت نیوکمپ را بر عهده بگیرد. با این حرف قبل از دیدار ماه آینده بین دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، سوخت بیشتری به آتش بیافزاید.

انریکه در حال حاضر در طول تعطیلات بین‌المللی در توییچ فعالیت می‌کند. او از تحسین خود برای تیم فعلی بارسلونا ابایی نکرد. انریکه اصرار داشت که تعداد زیادی از بازیکنان آنقدر خوب هستند که برای هر تیمی در جهان شروع کنند.

بازیکنان مورد علاقه انریکه در تیم کنونی بارسلونا

بازیکنان مورد علاقه انریکه در تیم کنونی بارسلونا

مارک-آندره تراشتگن، رونالد آرائوخو، ژول کونده، پائو کوبارسی، فرنکی دی یونگ، گاوی، پدری، ایلکای گوندوگان، لمینه یامال و روبرت لواندوفسکی برای ستایش از این افراد جدا شدند.

انریکه تاکید کرد: نه تنها در پی اس جی، بلکه در منچسترسیتی، بایرن مونیخ و آرسنال نیز.

قرارداد انریکه با پاریس سن ژرمن تا سال 2025 اعتبار دارد. این مربی 53 ساله اخیراً قول داده است که با بررسی انتقال به باشگاهی دیگر به کارفرمایان فعلی خود بی احترامی نکند. نام او با چند باشگاه بزرگ انگلیسی پیوند خورده است.

انریکه گفت که اگر بارسلونا در زمان بیکاری او دنبال مربی بود، اشتیاق به هدایت این تیم را داشت.

او وقتی ستاره های بارسلونا را در تاریخ 10 آوریل به پارک دو پرنس برای بازی اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رود، از نزدیک نگاه خواهد کرد. بازی برگشت در 16 آوریل برگزار می‌شود. حضور بارسلونا در نیمه نهایی مقابل اتلتیکو مادرید یا بوروسیا دورتموند به این پیروزی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *