تمدید قرارداد بارسلونا با ستاره‌ی جوان و بند آزادسازی 500 میلیونی!

پائو کوبارسی قرارداد جدیدی با بلوگرانا امضا می‌کند. تمدید قرارداد بارسلونا با ستاره‌ی جوان او را تا 2027 در باشگاه نگه می‌دارد.

خلاصه

کوبارسی قرارداد جدیدی با بارسلونا تا سال 2027 امضا کرد.

بند فسخ مدافع میانی نوجوان 500 میلیون یورو است.

انتظار می‌رود شرایط قرارداد یک بار دیگر پس از تولد 18 سالگی او بررسی می‌شود.

تمدید قرارداد بارسلونا با ستاره‌ی جوان

تمدید قرارداد بارسلونا با ستاره‌ی جوان

به گزارش وب سایت ورزشی، بارسلونا تایید کرده است که پائو کوبارسی قرارداد جدیدی را برای پیوستن به این باشگاه تا سال 2027 روی کاغذ گذاشته‌است.

این بازیکن 17 ساله در این فصل به ترکیب بزرگسالان ژاوی ارتقا یافت. او به سرعت خود را به عنوان یک بازیکن ثابت معرفی کرد. تا به امروز او 17 بازی از 20 بازی را در ترکیب اول شروع کرده‌است.

تعدادی از تیم‌های نخبه اروپایی شروع به ابراز علاقه به او کرده‌اند. از این رو بارسلونا به سرعت تلاش کرده‌است تا کوبارسی را با یک قرارداد جدید سه ساله با دستمزد بهبود قابل توجهی منعقد کند.

قرارداد کوبارسی اکنون شامل یک بند آزادسازی 500 میلیون یورویی (430 میلیون پوندی) است. با این مبلغ، بارسلونا به این زودی‌ها او را در خطر خروج از باشگاه نمی‌بیند.

پس از اینکه کوبارسی در ژانویه 2025 18 ساله می‌شود، انتظار می‌رود که شرایط قراردادش بهبود بیشتری پیدا کند. AS اعلام کرد که قرارداد بعدی هم‌اکنون مورد توافق است. قراردادی که تا سال 2029 ادامه خواهد داشت.

قرارداد کوبارسی، مشابه لمینه یامال

توافق بارسلونا با کوبارسی مشابه توافق با ستاره نوجوان دیگر، لمینه یامال است. او چند هفته‌ی پیش قرارداد خود را با تیم تمدید کرده‌است.

یامال که هنوز تنها 16 سال سن دارد، در حال حاضر قراردادی دارد که تا سال 2026 اعتبار دارد. اما دکو، مدیر ورزشی بارسا اخیراً فاش کرد که آنها از قبل با این وینگر به توافق رسیده‌اند. این قرارداد او را برای “8 سال آینده” در باشگاه نگه دارند.

همچنین مذاکرات بر سر تمدید مدافع کناری هکتور فورت، که همچنان در قرارداد با تیم جوانان باقی مانده است، در جریان است.

فورت 17 ساله، در این فصل 8 بازی برای تیم ژاوی انجام داده است. گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا مطمئن است که به زودی مدافع راست را به قرارداد جدیدی خواهد رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *