نامزدهای جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس 2023/24 در حالی اعلام شد که 8 بازیکن جوان را برای این جایگاه معرفی کرده‌اند.

خلاصه خبر

من سیتی چشم به چهارمین پیروزی متوالی دارد. ارلینگ هالند سال گذشته نفر اول شد.

6  باشگاه بازیکنانی را برای کسب این جایزه دارند.

لیگ برتر 8 بازیکن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان فصل 2023/24 را معرفی کرد.

نامزدهای جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس

به گزارش وب سایت ورزشی، هر بازیکنی که در ابتدای فصل 23 سال یا کمتر داشته باشد، واجد شرایط دریافت این جایزه است. این جایزه با ترکیبی از رأی عمومی و هیئتی از کارشناسان تصمیم گیری می‌شود.

ارلینگ هالند ، برنده سال گذشته، پس از یک کمپین گل‌زنی خیره‌کننده، بار دیگر برای دریافت جایزه حضور دارد. ستاره منچسترسیتی در زمان فاش شدن فهرست نهایی، 25 گل در 28 بازی به ثمر رسانده‌است. او اکنون بار دیگر در صدر جدول کفش طلا قرار گرفته است.

سیتی سه بار متوالی برنده این جایزه شده است. سال گذشته هالند به سلطنت دو ساله فیل فودن پایان داد. این بازیکن 23 ساله پس از یک کمپین هیجان‌انگیز که اخیراً به عنوان بهترین فوتبالیست سال FWA انتخاب شد، امسال دوباره به رقابت بازگشته‌است.

الکساندر ایساک، مهاجم نیوکاسل یونایتد امیدوار است پس از یک فصل فردی باورنکردنی، این جایزه را دریافت کند. شایعات انتقال 100 میلیون پوندی به بهترین تیم‌های اروپا پس از 20 گل سوئدی در 27 بازی تصادفی نیست.

کوبی ماینو از منچستریونایتد برای اولین بار در فهرست نهایی قرار می‌گیرد. با تنها 19 سال سن، او می‌تواند برای سال‌های آینده به عنوان یکی از بازیکنان ثابت حضور داشته‌باشد. این هافبک کاملاً خود را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از خط هافبک شیاطین سرخ تثبیت کرده‌است. با یک دعوت اولیه از انگلیس در آخرین تعطیلات بین‌المللی، که پاداشی برای عملکرد اوست.

کول پالمر، ستاره‌ای که کسی انتظارش را نمی‌کشید!

فصل 2023/24 فصلی ترکیبی برای هواداران چلسی بوده است. اما فرم کول پالمر یک نقطه برجسته بی چون و چرا برای آن‌ها بوده‌است. در اولین سال حضورش در استمفورد بریج، بازیکن جوان سابق من سیتی گاهی اوقات تیم را پشت سر گذاشته‌است. او با 21 گل و 9 پاس گل، رقبای کفش طلا را شگفت زده کرده‌است.

بوکایو ساکا در آرسنال برای اولین بار در حال رقابت برای گرفتن این جایزه است. ساکا امسال هم برای گلزنی و هم برای پاس گل توپچی‌ها را هدایت می‌کند. امیدوار است که تاج را از رقبای من سیتی دور کند.

ویلیام سالیبا پس از یک رقابت خیره‌کننده دیگر در قلب بهترین خط دفاعی لیگ برتر، به ساکا در فهرست نهایی پیوست. شاگردان میکل آرتتا تاکنون فقط 28 گل دریافت کرده‌اند. سالیبا نقش مهمی در این موفقیت ایفا کرده‌است.

پایان کار، دفاع چپ تاتنهام هاتسپر، دستینی اودوگی است. فصل او ممکن است با مصدومیت به پایان رسیده‌باشد. اما دوران حضور او در زمین واقعا عالی بود. این بازیکن 21 ساله ستاره خط دفاعی آنگه پستکوگلو بود. هواداران مشتاقانه منتظر بازگشت او به آمادگی کامل در سال آینده هستند.

نامزدهای بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر 2023/24

ارلینگ هالند (منچستر سیتی)

فیل فودن (منچستر سیتی)

الکساندر ایساک (نیوکاسل یونایتد)

کوبی ماینو (منچستریونایتد)

کول پالمر (چلسی)

بوکایو ساکا (آرسنال)

ویلیام سالیبا (آرسنال)

دستینی اودوگی (تاتنهام هاتسپر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *