جنگ میان استقلال و ستاره سابق | آبی‌ها انتظارش را نداشتند

پیشنهاد استقلال به فرشید باقری شرایط روحی متفاوتی برای او ایجاد کرد. جنگ میان استقلال و ستاره سابق دردسرساز شد.

جنگ میان استقلال و ستاره سابق

به گزارش وب سایت ورزشی، فرشید باقری در بازی مقابل استقلال انگیزه‌های بالایی داشت. او در این مسابقه سرسخت از همیشه پا به میدان گذاشت. او با بازی فیزیکی و جنگندگی حتی باعث مصدومیت ماشاریپوف، ستاره جدید آبی ها شد.

باقری در فصل نقل و انتقالات مورد توجه جواد نکونام و استقلال بود تا به این تیم بازگردد. اما نظر هواداران استقلال نسبت به این انتقال منفی بود. همین امر باعث شد تا باقری با انگیزه مضاعف برای اثبات توانایی‌هایش برابر تیم سابق خود به میدان برود.

استقلال به دلیل سعید مهری و شکست در جذب مهره‌های مورد نظر نکونام، به دنبال بازگشت فرشید باقری بود. در این مسابقه باقری و منتظر محمد در دو نقش متفاوت در ترکیب مس رفسنجان حضور پیدا کردند. جلال‌الدین علی محمدی با نقش هجومی بیشتر پشت مهاجمان و وینگرهای این تیم در ترکیب قرار گرفت. از این رو، باقری در این مسابقه با پرس عرض زمین شعاع حرکتی آزادانه‌ای برای فشار بیشتر بر هافبک‌های استقلال بر عهده داشت. او جلوتر از او منتظر محمد علاوه بر نقش دفاعی آزادانه‌تر،در کارهای هجومی نیز شرکت می‌کرد.

نقش مهم فرشید باقری در برابر تیم سابق

نقش مهم فرشید باقری در برابر تیم سابق

فرشید باقری در این مسابقه بیشتر در سمت چپ استقلال ظاهر می‌شد و با پاس‌های خوبی که برای سعید واسعی ارسال کرد پایه ریز گل اول استقلال بود. او دقایقی بعد از گل بار دیگر واسعی را صاحب کوقعیت کرد. اما فرصت گلزنی از دست رفت. استفاده صحیح محرم نویدکیا از بازیکنانی که در اختیار داشت و انرژی و انگیزه بالای بازیکنان برابر استقلال، یکی از دلایل اصلی پیروزی مسی ها بود.

باقری در فصل جاری پاس گل نداشته است. ولی در این مسابقه به شکل غیرمستقیم روی گل‌ اول مس رفسنجان تاثیر گذار بود. او یکی از بهترین نمایش‌ها خود را در فصل ارائه کرد.

حالا شاید هواداران استقلال تا حدودی از نظری که درباره‌ی فرشید باقری داشتند، ابراز شک و تردید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *