شوک به یاران رونالدو: ستاره برزیلی النصر مصدوم شد

ستاره برزیلی النصر مصدوم شد. تالیسکا برخلاف پیش‌بینی‌ها بیشتر از یک ماه از میادین دور خواهد بود.

ستاره برزیلی النصر مصدوم شد

به گزارش وب سایت ورزشی، اوضاع در النصر وضعیت چندان خوبی ندارد. آن‌ها در بازی مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین تن به شکست دادند. حالا به خاطر اخراج آیمریک لاپورت او را برای بازی برگشت در اختیار ندارند. حالا نیز یکی از مهم‌ترین بازیکنان آن‌ها به زودی فصل را از دست می‌دهد.

تالیسکا، وینگر برزیلی، در آخرین تمرین تیمش قبل از رویارویی با العین، مصدوم شد. سرمربی النصر لوئیس کاسترو مجبور شد او را از لیست کنار بگذارد. سادیو مانه به جای او در ترکیب اصلی قرار گرفت.

برخی منابع خبری از پارگی عضله و غیبت این بازیکن برای یک ماه خبر دادند. حالا روزنامه الریاضیه خبر از مصدومیت شدید این بازیکن خبر می‌دهد. بر اساس این گزارش، این بازیکن ممکن است تا 7 هفته از میادین دور باشد.

مسابقاتی که تالیسکا از دست می‌دهد

مسابقاتی که تالیسکا از دست می‌دهد

با این اوصاف تالیسکا بسیاری از بازی‌های مهم النصر را در این فصل از دست می‌دهد. مهم‌ترین  آن‌ها بازی برگشت برابر العین در لیگ قهرمانان و 5 بازی سرنوشت‌ساز لیگ است. یکی از این مسابقات نیز با تیم الاهلی خواهد بود. او همینطور بازی سوپرجام عربستان در ماه جاری را از دست می‌دهد.

النصر در جریان بازی با العین دو مدافع کناری خود یعنی عزیز بهیچ و سلطان الغنام را بخاطر مصدومیت در اختیار ندارد. این دو در بازی برگشت احتمالا غایب خواهند بود.

اخراج آیمریک لاپورت، نمک بر زخم النصر

لاپورت در دقایق پایانی بازی النصر برابر العین در ورزشگاه هزاع بن زاید با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. در دیدار عصر دوشنبه دو تیم در مرحله رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، النصر علاوه بر شکست، چندین مصدوم و محروم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *