رئال مادرید به دنبال دو مدافع جدید؛ آلفونسو دیویس منتفی شد؟

رئال مادرید به دنبال دو مدافع جدید از تیم‌های انگلیسی است. ستاره‌های انگلیسی، در تیررس پادشاه اروپا هستند.

خلاصه

رئال مادرید آینده ترنت الکساندر آرنولد در لیورپول را زیر نظر دارد.

غول‌های اسپانیایی به شدت با ریس جیمز در ارتباط بودند. اما هرگز علاقه‌ای نداشتند.

لیورپول نسبت به پایان قرارداد الکساندر-آرنولد آرام است.

رئال مادرید به دنبال دو مدافع جدید

به گزارش وبسایت «ورزشی»، رئال مادرید وضعیت ترنت الکساندر-آرنولد را در لیورپول زیر نظر دارد.  او به 12 ماه پایانی قراردادش نزدیک می شود.

الکساندر-آرنولد، 25 ساله، هنوز شرایط جدیدی را در مورد قرارداد جدید با لیورپول نوشته است. اولویت آن در چند ماه گذشته ایجاد یک سلسله مراتب جدید ورزشی و انتصاب یک مربی است. به ویژه پس از آنکه کلوپ جدایی خود در پایان فصل را اعلام کرد.

مایکل ادواردز به عنوان مدیرعامل فوتبال به گروه ورزشی Fenway بازگشته است. نقشی که باعث می شود او جایگاه مهمی در عملیات روزانه لیورپول داشته باشد. ریچارد هیوز نیز تابستان امسال مدیر ورزشی جدید خواهد شد. اما پس از اینکه ژابی آلونسو اعلام کرد در سال 2024 بایرلورکوزن را ترک نخواهد کرد، جستجو برای سرمربی جدید ادامه دارد.

ندانستن هویت سرمربی بعدی یکی از دلایل اصلی تاخیر در مذاکرات قرارداد الکساندر-آرنولد است.  مدافع راست مشتاق است بفهمد که هر سرمربی جدید چه برنامه‌ای برای او در نظر گرفته است. از جمله اینکه در چه پستی بازی خواهد کرد.

نکته مهم این است که هیچ تنشی بین الکساندر-آرنولد و لیورپول وجود ندارد. هر دو طرف در مورد شرایط خود صحبت کرده اند و اعتقاد بر این است که با طرف مقابل درک می کنند، با مذاکرات قراردادی که زمانی که لیورپول یک سرمربی جدید را شناسایی کند، پیش خواهد رفت.

با این حال، با توجه به اینکه الکساندر-آرنولد هنوز در لیورپول تضمین نشده است، رئال مادرید علاقه خود را به این وضعیت افزایش داده است. وضعیت الکساندر-آرنولد که به عنوان یک استعداد برتر دیده می‌شود که در صورت شکست مذاکرات با لیورپول می‌تواند با مبلغی مقرون به صرفه در دسترس باشد، طبیعتاً مورد توجه تعدادی از طرف های نخبه است.

اگر الکساندر-آرنولد در دسترس باشد، مادرید با خوشحالی اقدام به جذب او خواهد کرد، اما طرف اسپانیایی آگاهی دارد که لیورپول کنترل کامل اوضاع را حفظ خواهد کرد.

الکساندر-آرنولد از حضور در لیورپول خوشحال است. باشگاه به هیچ وجه قصد جدایی از مدافع راست را ندارد. اما توافق بر سر تمدید قرارداد تا زمانی که او از دیدگاه سرمربی جدید راضی نباشد، حاصل نخواهد شد.

ماجرای رئال مادرید و ریس جیمز

ماجرای رئال مادرید و ریس جیمز

علاقه مادریدی‌ها به الکساندر-آرنولد پس از گزارش‌های طولانی مدت مبنی بر تمایل به جذب ریس جیمز از چلسی به جای آن صورت می‌گیرد.

مادرید به خوبی از وضعیت جیمز آگاه است. درست مانند هر بازیکن سطح بالا، اما حرکت برای کاپیتان چلسی به دلایل مختلف هرگز قابل قبول نبوده است.

جیمز هرگز قصد جدایی از چلسی را نداشته است. او کاملا متعهد است. کاپیتانی باشگاه یکی از نمونه های آن است. در همین حال، آبی‌ها احتمالاً حتی قیمتی هم برای جیمز در نظر نخواهند گرفت. حتی پیشنهادی بیش از 100 میلیون پوند احتمالاً بدون تردید رد خواهد شد. جیمز تابستان امسال به فروش نخواهد رفت.

با وجود توانایی‌های خوب جیمز، او در سال‌های اخیر با مصدومیت‌ها دست و پنجه نرم کرده است. مادرید حتی قبل از اینکه به فکر پرداخت هزینه‌های هنگفت باشد، به اعتماد به نفس بیشتری نسبت به آمادگی جسمانی و فرم او نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *