رونالدو: به بازیکن کره گفتم دهانت را ببند!

تیم ملی پرتغال امشب در مقابل کره جنوبی در سومین دیدار مرحله گروهی جام 2022 قطر قرار گرفت که با نتیجه 2 بر 1 از تیم ملی کشور کره جنوبی شکست خورده است.

صعود بازیکنان پرتغال به مرحله یک هشتم جام کاملا قطعی شده بود اما این شکست برای آنها بسیار ناامیدوارانه بوده و به نظر می رسد که اصلا به مذاق این تیم خوش نیامد.

یکی از اتفاق های جذاب این دیدار در زمان تعویض کریس رونالدو بود که تقریبا در دقیقه 65 تصمیم گرفته پرتغال ستاره بزرگ تیمش را از زمین بیرون بیاورد و در حالی که افراد زیادی تصور می کردند او از تعویض ناراحت است، سرمربی پرتغال بعد از پایان بازی اعلام کرد که درگیری او با بازیکن کره جنوبی اتفاق افتاد و از رونالدو خواسته زودتر زمین را ترک کند.

کریس رونالدو در بازی کره جنوبی

کریس بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت: ” اتفاقی که افتاد این بود که قبل از اینکه از زمین خارج شوم، بازیکن کره ای از من خواست که زودتر زمین را ترک کنم و من به او گفتم دهانت را ببند، او قدرتی نداشت که بخواهد اصلا به من حرفی بزند، اصلا بحث نباید شکل می گرفت”

این بازیکن درباره بازی تیمش در مراحل بعدی هم گفت: ما انگیزه زیادی داریم که با این شکست اصلا جلوی ما را نخواهد گرفت و برای بازی های بعدی کاملا آماده هستیم. به عنوان صدرنشین گروه صعود کردیم و البته می توانستیم در مقابل کره نیز پیروز شویم و این بازی کاملا برابر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *