رسانه‌های اماراتی: مذاکرات الوصل با رامین رضاییان

به ادعای برخی رسانه‌های اماراتی مذاکرات الوصل با رامین رضاییان در جریان است. اما این ادعا در شرایط دو هفته مانده به جام ملت‌ها چه معنایی دارد؟

مذاکرات الوصل با رامین رضاییان: شایعه یا واقعیت

به گزارش «ورزشی» در شرایطی که تیم ملی اردوی خود برای شکرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا را در جزیره کیش شروع کرده است، خبری عجیب از سوی رسانه‌های اماراتی منتشر شده است. طبق این اخبار، صدرنشین فعلی ادنوک لیگ در تلاش است تا بتواند دفاع سمت راست سپاهان را جذب کند.

رسانه‌های اماراتی مختلفی از جمله پایگاه خبری سدد، صفحه اطلاع‌رسانی کرة الامارات، الشوط الثالث و… ادعا کرده‌اند که باشگاه الوصل امارات برای جذب رامین رضاییان 33 ساله، مذاکرات جدی را با این بازیکن شروع کرده است.

مذاکرات الوصل با رامین رضاییان: شایعه یا واقعیت

رامین که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و سوم و تیم ملی عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است. او در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانست در تیم منتخب مرحله گروهی قرار گیرد.  این روزها رضاییان، مهره اصلی و ثابت و بدون جایگزین تیم ملی در پست خود به شمار می‌رود.

قرارداد رضاییان با سپاهان در تابستان آینده به اتمام می‌رسد. اکنون رسانه‌های اماراتی جزئیات زیادی درخصوص مذاکرات الوصل با این بازیکن و احتمال جذب او در زمستان امسال یا تابستان آینده منتشر نکرده‌اند.

بدون شک، سپاهان علاقه‌ای ندارد که یکی از بهترین مدافعان راست حال حاضر فوتبال ایران را به سادگی از دست بدهد. این باشگاه برای حفظ رضاییان، تلاش‌های خود را خواهد کرد. ولی در هر صورت این بازیکن وارد 6 ماه پایانی دوره قرارداد خود شده است. بدین معنی که او می‌تواند با هر باشگاهی که مایل باشد مذاکره کند.

بعد از مهدی قایدی و احمد نوراللهی که برای تیم‌های اتحاد کلباء و الوحده بازی می‌کنند، باید دید که آیا رامین رضاییان بازیکن جدید ادنوک لیگ تبدیل خواهد شد؟ آیا او برای فصل بعد در سپاهان ماندگار می‌شود؟ یا حتی سروکله‌ی تیم جدیدی از راه خواهد رسید؟

Pooria
4 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *