واکنش امباپه به شایعات رئال مادرید / سخنان عجیب امباپه درباره آینده‌اش

با شروع نقل و انتقالات زمستان، رئال مادرید ضرب‌الاجلی برای پاسخ امباپه تعیین کرده است. اما واکنش امباپه به شایعات رئال مادرید در نوع خود عجیب است.

خلاصه

قرارداد امباپه در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد

مهاجم فرانسوی تابستان گذشته تایید کرد که قصد ندارد بیشتر از این فصل تمدید کند.

رئال مادرید مهلتی برای امباپه تعیین کرده است تا با انتقالش موافقت کند.

واکنش امباپه به شایعات رئال مادرید

به گزارش «ورزشی»، کیلیان امباپه مهاجم پاریس سن ژرمن تایید کرد که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود در این باشگاه نگرفته است. اما رئال مادرید همچنان مشتاق جذب او است.

امباپه وارد شش ماه پایانی قرارداد خود در پارک دو پرنس شده است. به همین دلیل آزاد است که در مورد قرارداد با هر باشگاه خارجی صحبت کند. درست همانطور که در سال 2022 اتفاق افتاد و به نظر می رسید او به مادرید خواهد پیوست.

با توجه به اینکه امباپه در آن تابستان قرارداد تکان دهنده‌ای امضا کرد، گزارش ها حاکی از آن است که مادرید این بار مهلتی را برای بازیکن فرانسوی در اواسط ژانویه تعیین کرده است. رئال با یک ضرب الاجل او را به چالش کشیده است: یا فوراً به رئال بیا و یا از انتقال به سانتیاگو برنابئو خداحافظی کن.

صحبت‌های امباپه پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه

صحبت‌های امباپه پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه

امباپه روز چهارشنبه در پاسخ به این سوال که آیا از قبل درباره آینده خود تصمیم گرفته است، به خبرنگاران گفت: “نه، برای شروع امسال خیلی انگیزه دارم. این خیلی مهم است. ما عناوینی برای بردن داریم و اکنون یکی را برده‌ایم.”

“من هنوز تصمیمم را نگرفته‌ام. انتخابی نکرده‌ام. پس از توافقی که با رئیس جمهور در تابستان داشتم، تصمیم من مهم نیست زیرا توانستیم از هر دو طرف قرارداد به خوبی محافظت و آرامش باشگاه را حفظ کنیم. برای چالش‌های پیش رو، که مهم‌ترین است. بنابراین ما می‌گوییم که این [تصمیم] ثانویه است.”

امباپه موافقت کرده است که از پاداش وفاداری به ارزش 80 میلیون یورو (69 میلیون پوند) در این فصل چشم‌پوشی کند. بدین ترتیب حداقل PSG در صورت جدایی آزاد، مبلغ قابل توجهی را صرفه‌جویی خواهد کرد.

سپس از امباپه به طور خاص در مورد ضرب الاجل مادرید و اینکه آیا او می‌تواند تا آخرین لحظه صبر کند تا یک بار دیگر درباره آینده خود تصمیم بگیرد، سوال شد.

او اعتراف کرد: نمی دانم. آن موضوع در پایان ماه می سال 2022 بود. زیرا تا ماه می نمی دانستم.

اگر می‌دانم چه کاری می‌خواهم انجام دهم، چرا صبر کنم؟ منطقی نیست، اما همانطور که گفتم، مهم‌ترین چیز، عناوین قهرمانی با تیم کنونی من است. فعلاً که یکی را بردیم و مصمم به بردن بیشتر هستیم. وضعیت شخصی من در داخل باشگاه، هیچ کس در مورد آن صحبت نمی‌کند. یعنی باشگاه علاقه زیادی ندارد.”

رئال مادرید از صحبت‌های امباپه شوکه شد!

مادریدی‌ها در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد تأثیر دوباره چنین شایعات و صحبت‌هایی بر دیگر گزینه‌های نقل و انتقالات خود، نگران هستند. آن‌ها نمی‌خواهند دوباره در یک نبرد طولانی دیگر برای امضای امباپه دچار مشکل شوند.

یک مدافع چپ جدید، یعنی آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ، در لیست آرزوهای کارلو آنچلوتی قرار دارد. حتی به دلیل مصدومیت آلابا، یک مدافع میانی جدید نیز ممکن است مورد توجه رهبران لالیگا باشد.

Pooria
4 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *