مصدومیت دوباره کورتوا | کورتوا زیر تیغ جراحی رفت

مصدومیت دوباره کورتوا به دلیل آخرین آسیب‌دیدگی زانو او را دوباره زیر تیغ جراحی فرستاد. کورتوا فصل را از دست داد.

خلاصه

کورتوا در بازگشت به تمرینات رئال مادرید بار دیگر از ناحیه زانو مصدوم شد.

دروازه‌بان شماره یک با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بدین ترتیب فصل برای تیبو کورتوا به پایان رسید.

مصدومیت دوباره کورتوا به دلیل مصدومیت زانو

با تأیید رئال مادرید، تیبو کورتوا دروازه‌بان این تیم به دلیل آخرین مصدومیت زانو خود تحت عمل جراحی موفقیت‌آمیز قرار گرفته است.

این بازیکن بلژیکی در طول پیش فصل از ناحیه زانوی چپ خود دچار پارگی رباط صلیبی شد. پس از مصدومیت، 8 ماه را در خانه گذراند. اما اوایل این ماه به تمرینات بازگشت تا پس از تعطیلات ملی مارس دوباره در ترکیب قرار گیرد.

با این حال او در حین تمرین از ناحیه زانوی راستش آسیب دید.حالا پس از انجام عمل جراحی دوباره خانه‌نشین خواهد شد.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: تیبو کورتوا بازیکن ما امروز به دلیل پارگی در منیسک داخلی زانوی راست خود تحت نظر خدمات پزشکی رئال مادرید تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت.

شروع ریکاوری کورتوا

شروع ریکاوری کورتوا

گزارش ها حاکی از آن است که کورتوا دو ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. او به طور قطع دیگر در این فصل شانس بازی نخواهد داشت. آخرین بازی مادریدی‌ها در رقابت‌های لالیگا برای 26 مه برابر رئال بتیس خواهد بود.

کورتوا در شبکه‌های اجتماعی نوشت: از همه شما به خاطر پیام‌هایتان متشکرم. متاسفم برای مصدومیتی که تنها یک شکست کوچک است که باعث می‌شود بسیار قوی‌تر برگردم.

در اخبار مثبت‌تر برای مادرید ، ستاره مصدوم دیگر، ادر میلیتائو، با حضور در یک بازی دوستانه  مقابل کاستیا، یک قدم به بازگشت خود نزدیک شد.

میلیتائو که در اولین بازی فصل از مصدومیت رباط صلیبی خود رنج می برد، بازی را بدون هیچ درد یا عارضه‌ای پشت سر گذاشت. او پیش از بازگشت احتمالی ماه آینده به روند بهبودی خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *