هشدار بارسلونا به رئال مادرید درباره امباپه

با بالا گرفتن شایعات حضور امباپه در رئال، اکنون هشدار بارسلونا به رئال مادرید درباره امباپه به سرخط خبرها تبدیل شده است.

خلاصه خبر

انتظار می رود کیلیان امباپه تابستان امسال به رئال مادرید بپیوندد.

مهاجم پاریس سن ژرمن خواهان دستمزد بالا و پاداش‌های پرسود است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نظرات خود را در مورد انتقال احتمالی فاش کرد.

هشدار بارسلونا به رئال مادرید درباره امباپه

به گزارش وب سایت «ورزشی»، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که رئال مادرید با خرید قریب الوقوع کیلیان امباپه مشکل دارد.

مهاجم فرانسوی پس از پایان قراردادش در تابستان امسال پاریس سن ژرمن را ترک خواهد کرد. او در حال مذاکره با مادرید برای انتقال سودآور به پایتخت اسپانیا است.

اما لاپورتا قبل از انتقال امباپه به مادرید به دنبال این است جنجال راه بیندازد. او مدعی است رقبای سرسخت بارسا در معرض جنجال و تشویش در رختکن هستند. چرا که برای انجام این انتقال، احتیاج به فروش بازیکن خواهند داشت.

وقتی موندو دپورتیوو از او پرسید که آیا به خرید امباپه حسادت می‌کند، لاپورتا پاسخ داد: “به هیچ وجه، نه. همچنین، نمی‌دانم آیا آنها این کار را خواهند کرد یا نه. خواهیم دید.

مشکلاتی به وجود می‌آید. شما باید یک بازیکن را بفروشید. درست است؟ زیرا قرار نیست دو ستاره، هر دو در یک مکان بازی کنند. همچنین بازیکنان بسیار قوی‌ای هستند. صحبت از ارقام نجومی، قطعا رختکن را مخدوش می‌کند. این دستمزد عجیب یک هدیه که نیست.

امباپه ماه گذشته پیشنهاد قرارداد PSG را به ارزش 70 میلیون یورو ناخالص در سال رد کرد. همچنین 80 میلیون یورو پاداش او لغو شد.

تابستان پرکار پیش رو برای رئال مادرید

تابستان پرکار پیش رو برای رئال مادرید

در همین حال، مادرید می‌خواهد شرایطی مشابه آنچه در سال 2022 به امباپه پیشنهاد شده بود ارائه دهد. دستمزد سالانه 30 میلیون یورو به اضافه 130 میلیون یورو هزینه امضا و همچنین فرصتی برای رقابت در بازار پرمخاطب‌تر. به منظور کسب حمایت‌های بیشتر با این حال، مادرید تمایلی ندارد به امباپه اجازه دهد در المپیک خانگی خود در تابستان امسال بازی کند.

علاوه بر امباپه، مادریدی‌ها همچنین به دنبال جذب آلفونسو دیویس هستند. مدافعی کانادایی که قراردادش با بایرن مونیخ در سال 2025 به پایان می‌رسد. موضع بایرن این است که یا با او قرارداد جدیدی در هفته‌های آینده خواهد داشت؟ یا اینکه او تابستان امسال فروخته خواهد شد. مادرید نیز یک طرح و نقشه‌ی کلی برای قرارداد او در آینده در نظر دارد.

این قراردادها به هر ترتیب که پیش بروند، قطعاً تابستان 2024، تابستان داغی برای صدرنشین کنونی لالیگا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *