۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا یکی از جذاب ترین و حساس ترین رقابت های سطح آسیا بین باشگاه های مطرح که توانستند سهمیه این مسابقات را بدست آوردند برگزار می شود. در ادامه سایت ورزشی به بررسی ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا می پردازیم.

 

۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش سایت ورزشی در حالی که روز قبل باشگاه های ایرانی فرم حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نمودند. AFC اسم شش تیم ایرانی را در لیست خروجی سایت خود قرار داد. مجوز حرفه ای یک جواز برای حضور تیم ها در سطح فوتبال آسیا است. که معمولا به تیم هایی ارائه می شود که مشکل مالی یا بدهی قبلی نداشته باشند. به همین دلیل پرسپولیس ، سپاهان ، تراکتور سازی ، گل گهر سیرجان ، فولاد خوزستان ، نساجی مازندران از جمله تیم های معرفی شده از سمت فدراسیون به ای اف سی می باشد. البته ذیل لایسنس با جریمه توانسته اند به مسابقات باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا راه یابند.

۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

قبلا نیز 6 تیم توسط کمیته بدوی فدراسیون فوتبال ایران تائید و به ای اف سی ارسال و معرفی شدند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ایرانی را در لیست خود قرار داد. اولین بار است که در فصل جدید AFC اسم باشگاه های با مجوز را منتشر می نماید. همچنان قبل از قرعه کشی تاییدیه اصلی نیز آپدیت خواهد شد. به همین علت باشگاه پرسپولیس با تایید نهایی به عنوان اولین تیم باشگاهی راهی لیگ قهرمانان آسیا می شود. سپاهان نیز نماینده دوم در مرحله گروهی حضور می یابد.

۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

نساجی نیز دیگر نماینده تیم ایران است و تراکتور سازی نیز در پلی آف حضور خواهد داشت. اگر هر کدام از این تیم ها مجوز نهایی در لیگ قهرمانان آسیا را بدست نیاورند یا اتفاق خاصی برای آنها پیش بیاید، گل گهر و فولاد جایگزین این تیم ها می شود. اولین بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 17 مرداد ماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *