جورجینا و رونالدو بالاخره ازدواج کردند؟

جورجینا رودریگز نامزد غیر رسمی کریس رونالدو ستاره مشهور فوتبال پرتغال است. خانم مدل آرژانتینی علاقه زیادی دارد که این بازیکن ستاره فوتبال النصر ازدواج خود را رسمی نماید. کریس عکس های بحث برانگیزی در صفحه اینستاگرام خودش منتشر شد. در ادامه سایت ورزشی آیا جورجینا و رونالدو بالاخره ازدواج کردند؟

 

جورجینا و رونالدو بالاخره ازدواج کردند؟

به گزارش سایت ورزشی ، جورجینا رودریگس مدل و نامزد 29 ساله کریستیانو رونالدو می باشد. که جدیدا عکسی را با فالوورهای خودش به اشتراک گذاشت. عکسی که پر از راز و رمز است. خانم رودریگز در این عکس ها که در کنار کریستیانو حضور دارد. لحظه هایی را که به صورت خانوادگی در حال وقت گذرانی هستند انتشار داده است. عکسی که چند روز پیش بسیار خبرساز شد. تصویر مرتبط با انگشترهای بزرگ همسر ستاره معروف فوتبال بود. انگشترهای بزرگ جورجینا که در عکس‌ دوم در دستش دارد. در اکثر اوقات در دستان او دیده می شود. برخی اعتقاد دارند یکی از آنها حلقه ازدواج اوست اما این زوج اصلا هیچ خبری از نامزدی احتمالی‌شان را تایید نکرده‌اند!

در سال های اخیر شایعات زیادی پیرامون کریستیانو و جورجینا رودریگس مطرح شده است. برخی تا چند وقت پیش می گفتند که این دو زوج به دلیل اختلافات شدید به زودی از همدیگر جدا خواهند شد. اما رونالدو با پست عاشقانه به همه این شایعات پایان داد. در قوانین اروپا زمانی یک ازدواج رسمی شود تمام ارث و میراث بین زن و شوهر تقسیم می شود. رونالدو نیز فعلا قصدی برای رسمی نمودن ازدواج ندارد. رونالدو گفت: شاید به زودی این اتفاق رخ دهد و جورجینا را سوپرایز نماید. جورجینا رودریگز با حضور در مستند نت فلیکس من جورجینا هستم اعلام کرد که بهترین خبری که می تواند او را خوشحال کند ازدواج و عروسی رسمی با نامزدش است. در ادامه لطفا نظرات و دیدگاه تان را در این زمینه بنویسید.

جورجینا و رونالدو بالاخره ازدواج کردند؟

mohamadnd
19 آگوست 2023

1 دیدگاه در “جورجینا و رونالدو بالاخره ازدواج کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *